1

Onderwerp: tweeder keer

Hallo,

Ik ben Nikkita en wil heel graag voor mijn moeder een mooie taart maken maar de eerste keer dat ik van iemand leerde hoe ik een taart moest maken was het met botercreme van FunCakes... Ik vond die dus echt niet lekker maar het gaf natuurlijk wel een mooi resultaat.. Hoe kan ik nu die botercreme smakelijker maken en toch fondant gebruiken. Ik heb er namelijk nog een kilo van liggen !!

Heel erg bedankt alvast

Nikkita

2

Re: tweeder keer

Misschien een smaakje erdoor van patidess, saromapoeder of vanille essence?? Succes!

Groetjes Eline

3 Laatst bewerkt door poohbeer (04-11-2010 11:42)

Ik doe er op verzoek van mijn man banaanpoeder van Saroma door (klop klop pudding). Vaak in combi met slagroom  :9 .

De saroma is er overigens ook in andere smaken:
Aardbeien, Chocolade, Frambozen, Karamel en Vanille

4

super dank jullie wel ik zal laten weten hoe ik het vond...

Bakse Nikkits

5

Het is dus heel erg goed gelukt en hij was lekekr maar ik weet helaas niet hoe ik hier een fot kan plaatsen..

Groetjes Nikkita

6

De Saromapoeder doe je dus door de botercreme ( je maakt deze dus niet eerst aan met melk zoals op de verpakking)? Geven deze ook al een kleurtje?

7

De saromapoeder doe je bij de mix en de suikerbakkerspoeder, dus idd niet eerst aanmaken met melk. Ik zou dan i.p.v 100 gram suiker, 30 gram suiker plus het pakje saroma (is geloof ik 70 gram?) doen anders word het wel heel erg zoet.  Ja, ze geven ook een leuk kleurtje aan je botercreme.

Groetjes Eline