1

Onderwerp: Mixer of keukenmachine?

Waarin mixen jullie je ingrediënten voor je kapsel? Ik heb tot nu toe gemixt met de handmixer maar heb ook een keukenmachine in de kast staan, kan het ook daarmee? Lijkt me wel handig, kwestie van aanzetten en dan wat anders kunnen gaan doen.

Groetjes, Monica

2

Re: Mixer of keukenmachine?

is denk ik een foodprocessor of niet? Daar kan het helaas niet mee, want dan komt er geen lucht in je kapsel.
Beter koop je een kennie of kitchenaid, maar die zijn wel aan de prijs. Je zou ook een mixer kunnen kopen met draaiende kom, heb je ook je handen vrij :)

3

Het is een vrij oude keukenmachine, er zitten wel van die kloppers bij voor slagroom, deze gebruik ik ook met de handmixer voor het mixen van de kapsels.

Groetjes, Monica

4

Ik heb het even opgezocht: het is een moulinex masterchef 65.
Deze heb ik (plaatje van marktplaats maar het is dezelfde):
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/391710128/1

Groetjes, Monica

5

keukenmachine... ik heb een kenwood.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Ik heb een Philips keukenmachine. Erg handig, want hoef je niet zelf te kloppen. Nadeel, hij maakt veel lawaai.

En ik heb zelf ook nog een vraag, mix je met een keukenmachine korter om het biscuitdeeg luchtig te krijgen? Heb al een paar keer gehad dat het deeg heel slap was, niet luchtig genoeg en daardoor ook niet hoog genoeg kwam in de oven. Bedankt alvast!

7

Ik heb ook zo'n keukenmachine, maar dan een Philips (ook zo'n oud model) en een handmixer. De KA staat hoog op mijn verlanglijst. ;)

Als ik biscuit bak met eieren, suiker, bloem, dan mix ik de eieren en suiker in de keukenmachine. Dat giet ik snel in een grote beslagkom en dan schep ik daarin de bloem erdoor.
Als ik biscuit bak met de funcakesmix dan doe ik het met de handmixer, maar dan sta ik de 7 min mixen ook nog de "turboknop" ingedrukt te houden.

~ Never waste a good crisis... ~