Onderwerp: mijn 3e: Angelina Ballerina, maar nog heeeeel veel tips nodig!
Hoi allemaal! Ik heb met mijn nichtje een taart gemaakt voor haar balletjuf, omdat mijn nichtje gaat stoppen met ballet... We zijn van 11 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds bezig geweest!
Ze had nu nog meer bewondering voor taartenbaksters, en ze was zelf helemaal verliefd op de taart! Hopen dat de juf hem ook mooi vindt...
Zelf had ik nogal wat kritische puntjes, hopelijk kunnen jullie mij wat advies geven.... Ik heb Angelina schaamteloos geinspipikt van Machteld (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=91185,), bedankt Machteld!
Er zijn veel meer van zulke mooie Angelina's te vinden, hoe doen jullie dat rokje toch zo mooi? Welke uitsteker(s) gebruiken jullie, en wat voor materiaal? Fondant? Ik heb tot nu toe alleen met marsepein geboetseerd, en durf nog niet zo goed aan de fondant te beginnen...
Hoe maken jullie toch die mooie oogjes? Bij mij werd het vooral een torentje gestapelde rondjes, haha! En die wimpertjes kreeg ik al helemaal niet voor elkaar! Hoe doen jullie dat toch zo mooi?
Laatste vraag: de taart is in de vriezer geweest, en toen ik hem er ene paar uur uit had gehaald, was ie erg nat. Hij is toen alvast naar mijn nichtje's huis verhuisd, dus ik heb niet kunnen zien of hij is opgedroogt, maar is dit normaal? Kan ik iets doen om hem minder te laten zweten?
Nou, lang verhaal, maar hier istie dan:

Bedankt voor het kijken en jullie tips! Ik hoor graag jullie feedback!

Daar had ik nou zelf nooit aan gedacht!