Re: Een paar bruidstaarten
Hele mooie taarten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een paar bruidstaarten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hele mooie taarten
WAUW! Mooi! Hoe heb je dat hekje op de strandtaart gemaakt? Is dat volledig eetbaar?
WAUW! Mooi! Hoe heb je dat hekje op de strandtaart gemaakt? Is dat volledig eetbaar?
Inderdaad je kan het gewoon eten. Gemaakt met fondant met gumpaste, houtnerf er in brengen dusten en er op plakken met icing.
Vind ze stuk voor stuk erg mooi, maar de bovenste springt er bij mij toch erg uit om de een of andere reden.
Erg mooi!!
Geweldig zijn ze, zoals altijd keurig netjes en mooi afgewerkt
Hele mooie parade!
Twee woorden.... breath taking....
Dat zijn ze allemaal stuk voor stuk
Stuk voor stuk plaatjes, werkelijk prachtige taarten
Stuk voor stuk prachtig. Je doet vast vaak bruidstaarten maken.
Ik mag er 1 volgende week afleveren en ik lig er nu al wakker van. Vooral het vervoeren...hoe gaan we dat voor elkaar krijgen, het is een gestapelde taart voor 50 p. (ik dacht zelf aan 30/25/20 cm qua maten). Heb je als ervaringsdeskundige tips?
wow, allemaal prachtig zeg
Ik had ze natuurlijk al gezien en ze blijven prachtig!!!!
Stuk voor stuk prachtig. Je doet vast vaak bruidstaarten maken.
Ik mag er 1 volgende week afleveren en ik lig er nu al wakker van. Vooral het vervoeren...hoe gaan we dat voor elkaar krijgen, het is een gestapelde taart voor 50 p. (ik dacht zelf aan 30/25/20 cm qua maten). Heb je als ervaringsdeskundige tips?
Hoi Laura,
Tip 1: niet wakker liggen, helpt toch niet.
Tip 2: Ik zou voor de maten 30/22.5/ en 15 gaan, tenzij er een grote topper op de taart gaat, want met een 20 cm taart te eindigen is wel erg groot.
Het vervoer hoeft helemaal geen probleem te zijn, mijn hoogste taart die ik in een keer heb vervoerd was 6 hoog.
Gebruik wel antislip mat onder je taartplank of taartdoos zodat de taart niet kan gaan glijden in de auto.
En natuurlijk zachtjes over de vluchtheuvels gaan
Wens je veel succes met het maken van je bruidstaart.
laurah12 schreef:Stuk voor stuk prachtig. Je doet vast vaak bruidstaarten maken.
Ik mag er 1 volgende week afleveren en ik lig er nu al wakker van. Vooral het vervoeren...hoe gaan we dat voor elkaar krijgen, het is een gestapelde taart voor 50 p. (ik dacht zelf aan 30/25/20 cm qua maten). Heb je als ervaringsdeskundige tips?Hoi Laura,
![]()
Tip 2: Ik zou voor de maten 30/22.5/ en 15 gaan, tenzij er een grote topper op de taart gaat, want met een 20 cm taart te eindigen is wel erg groot.
Het vervoer hoeft helemaal geen probleem te zijn, mijn hoogste taart die ik in een keer heb vervoerd was 6 hoog.
Gebruik wel antislip mat onder je taartplank of taartdoos zodat de taart niet kan gaan glijden in de auto.
En natuurlijk zachtjes over de vluchtheuvels gaan![]()
Dank je wel voor je geruststellende woorden
Ik heb helaas geen 22,5 cm springvorm, maar misschien kan ik van een taartenbakster uit de buurt wel lenen. Ik zal ook nog even moeten uitrekenen of ik dan aan 50 personen kom, als ik 30/22.5/15 maak.
Mag ik je nog een vraag stellen: dowels door de lagen, doe je die vanaf de bovenste helemaal erdoor heen? Of eerst door de eerste 2 (de onderste en middelste) en daarna nog door de bovenste en de middelste?
Sweet Carolyn schreef:laurah12 schreef:Stuk voor stuk prachtig. Je doet vast vaak bruidstaarten maken.
Ik mag er 1 volgende week afleveren en ik lig er nu al wakker van. Vooral het vervoeren...hoe gaan we dat voor elkaar krijgen, het is een gestapelde taart voor 50 p. (ik dacht zelf aan 30/25/20 cm qua maten). Heb je als ervaringsdeskundige tips?Hoi Laura,
![]()
En natuurlijk zachtjes over de vluchtheuvels gaan![]()
Dank je wel voor je geruststellende woorden
![]()
Ik heb helaas geen 22,5 cm springvorm, maar misschien kan ik van een taartenbakster uit de buurt wel lenen. Ik zal ook nog even moeten uitrekenen of ik dan aan 50 personen kom, als ik 30/22.5/15 maak.
Mag ik je nog een vraag stellen: dowels door de lagen, doe je die vanaf de bovenste helemaal erdoor heen? Of eerst door de eerste 2 (de onderste en middelste) en daarna nog door de bovenste en de middelste?
Dowels doe je per laag, dus inderdaad de onderste en de middelste laag.
Je moet 20 gram biscuit mix p.p. rekenen bij een bruidstaart.
Mooi mooi mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een paar bruidstaarten