1

Onderwerp: Naam verzinnen

Ik hoop niet dat jullie denken "daar heb je er weer één..".

Zoals zovele van jullie wil ik me ook gaan begeven op het web. Ik bak nog niet nog zo lang. Ik wil daarom ook geen website om mijn taarten te verkopen. Maar om aan familie, vrienden en kennissen te laten zien wat voor een leuke hobby ik heb en wat er allemaal uit mijn vingers komt.

Ik had voor geïnteresseerde een mooi fotoboekje gemaakt met foto's van mijn taarten. Maarja die vergeet ik meer dan regelmatig om ergens mee naar toe te nemen. Dus toch maarop het web....

Heel veel van de namen met mijn eigen naam erin verwerkt zijn al bezet. Dus ik hoop dat jullie nog leuke ideeën hebben.

Dus brand maar los....  :)

2

Re: Naam verzinnen

Tja... Het is maar een idee, maar je zou ook voor een geheel andere naam kunnen kiezen. Dus niet iets met taart erin... Dat kan prima werken, denk maar aan Apple. Wat heeft een appel nu te maken met een computer of telefoon? Ondertussen is het wel een heel herkenbare naam (geworden).

Bijvoorbeeld "WithLove" of "Apekop"...

Een combinatie met je woonplaats is misschien ook wat. Kunnen we later roepen "Even .... bellen" of "CakefromDelft"...

Suc6 ermee

Met zoete groet! Akire

3

peetjes taarten...
by peet
Petra's Taart
een beetje van peetje...

ik noem maar wat..  :o

een beginnende taartenbakster....
http://taartenvanangie.hyves.nl/

4

Tot nu toe heb ik de onderstaande namen. Ik weet niet of ze al bestaan. Misschien zijn sommige ook nog niet correct engels.

Veel mensen noemen me ook wel Peet(je). Maar ik weet niet of ik dat leuk genoeg vindt om te verwerken in de naam. Dus daar ga ik nog even over na denken.

with cake
just 4 cake
by Petra
Cake by Petra
lots of cake
make by cake
made by cake
Cake by me

5

Peettaart
Peetjestaarten
Taartbypeetje

Deze namen zijn nog beschikbaar (heb ze even gecontroleerd ;) ). Heel veel namen zijn al bezet, die van mij heb ik ook recentelijk vastgelegd :)  :)

6

Er zijn inderdaad al heel veel namen bezet.
Just4Cake
Cake by Petra
Made by Petra

Die zijn nog vrij, maar ik krijg er nog niet echt het 'joepie, ja die is het gevoel' bij.

Weer verder denken dus....  :)

7

Keek by Peet

Life is a piece of cake.

8

Persoonlijk vind ik Just4Cake heel erg leuk klinken. En qua logo kun je bijvoorbeeld in de vier een taartpunt verwerken :)  :)