Re: Eindelijk kon ik ook een Halloween taart maken
Woehoeeeee, wat een mooierd
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk kon ik ook een Halloween taart maken
Woehoeeeee, wat een mooierd
Super gave taart. Wij hebben aankomend weekend nog een Halloween feestje dus ik ga zeker wat dingetjes 'pikken'
Alleen staat er op dat bordje nou: Keep AUT..?
Wauw!!! Super!!!
Die is mooi! Mooie kleuren
![]()
Heb volgende week een gothic-taart waar ik ook de vleermuizen bij wilde doen. Heb je daar een uitsteker voor gebruikt? En hoe heb je die grafzerken gemaakt? Met een mal?
De vleermuizen heb ik gemaakt met een mold van F.P.C. Sugarcraft.
En de grafzerken met een candy mold, volgens mij is die van Wilton .
super mooi, alweer
![]()
die vleermuisjes vind ik ook super, ben idd benieuwd of dat een uitstekertje is of niet.
ik geloof dat ik mijn taarten voortaan maar gewoon bij jou ga bestellen, stuk sneller klaar, en altijd geweldig resultaat!
dan ben je niet de eerste.
Dankje voor het compliment
Super gave taart. Wij hebben aankomend weekend nog een Halloween feestje dus ik ga zeker wat dingetjes 'pikken'
Alleen staat er op dat bordje nou: Keep AUT..?
Dat heb je goed gezien, maar dat is een woordgrapje van de opdrachtgever.
Volgens mijn man die leraar Engels is kan dit natuurlijk helemaal niet , maar het staat er wel
Die is geweldig!!!!
Taartenmarie schreef:Super gave taart. Wij hebben aankomend weekend nog een Halloween feestje dus ik ga zeker wat dingetjes 'pikken'
Alleen staat er op dat bordje nou: Keep AUT..?Dat heb je goed gezien, maar dat is een woordgrapje van de opdrachtgever.
![]()
Volgens mijn man die leraar Engels is kan dit natuurlijk helemaal niet, maar het staat er wel
![]()
![]()
Ah gelukkig, het was dus de bedoeling. Zou toch zonde zijn geweest als er een fout in een verder zo fantaschtische taart had gezeten.
Jeetje wat een super geweldige taart (en dan druk ik me nog heel rustig uit )
Hoe maak je toch zo'n mooie boom?
Geweldige taart, prachtige kleuren!
ik vind ém zo GAAF! Mooie kleur paars ook...beetje van alles wat of echt uit 1 potje?
Echt super!.. Alles erop en eraan!
Hij is geweldig gemaakt Caroline! Supertaart!
wat een onwijs leuke taart!!!!
ik vind ém zo GAAF! Mooie kleur paars ook...beetje van alles wat of echt uit 1 potje?
Uit een potje!!! purper van Americolor.
Jeetje wat een super geweldige taart (en dan druk ik me nog heel rustig uit
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De boom heb ik gemaakt van muesli repen. Modeleren tot een boom, en de takken zijn van geplastificeerd ijzerdraad gemaakt. En natuurlijk bekleden met marsepein of fondant.
Esther68 schreef:Die is mooi! Mooie kleuren
![]()
Heb volgende week een gothic-taart waar ik ook de vleermuizen bij wilde doen. Heb je daar een uitsteker voor gebruikt? En hoe heb je die grafzerken gemaakt? Met een mal?De vleermuizen heb ik gemaakt met een mold van F.P.C. Sugarcraft.
En de grafzerken met een candy mold, volgens mij is die van Wilton.
Nog een vraag (van een beginner )....heb je voor de grafzerken grijze fondant+tylose gebruikt en deze daarna gedust? Er zit een beetje een glans op, toch? Zo zou ik het doen, maar misschien kan het ook anders (beter
)
Prachtige taart Caroline! (iedereen bij ons heeft het nog steeds over onze mooie bruidstaart die jij gemaakt hebt!)
Wow, echt meer dan mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rafaëlla schreef:Jeetje wat een super geweldige taart (en dan druk ik me nog heel rustig uit
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De boom heb ik gemaakt van muesli repen. Modeleren tot een boom, en de takken zijn van geplastificeerd ijzerdraad gemaakt. En natuurlijk bekleden met marsepein of fondant.
Dank je wel voor je uitleg, echt super!
Sweet Carolyn schreef:Esther68 schreef:Die is mooi! Mooie kleuren
![]()
Heb volgende week een gothic-taart waar ik ook de vleermuizen bij wilde doen. Heb je daar een uitsteker voor gebruikt? En hoe heb je die grafzerken gemaakt? Met een mal?De vleermuizen heb ik gemaakt met een mold van F.P.C. Sugarcraft.
En de grafzerken met een candy mold, volgens mij is die van Wilton.
Nog een vraag (van een beginner
)....heb je voor de grafzerken grijze fondant+tylose gebruikt en deze daarna gedust? Er zit een beetje een glans op, toch? Zo zou ik het doen, maar misschien kan het ook anders (beter
)
Ik heb ze van grijze marsepein gemaakt, zonder tylose. Wel van tevoren maken zodat het een beetje kan uitharden.
Ik heb ze gedust met zwart, grijs en wit, en daarover een klein beetje parelmoer.
Prachtige taart Caroline! (iedereen bij ons heeft het nog steeds over onze mooie bruidstaart die jij gemaakt hebt!)
Dankje, alleen zou ik niet weten over welke bruidstaart het gaat
TaartNewbie schreef:Prachtige taart Caroline! (iedereen bij ons heeft het nog steeds over onze mooie bruidstaart die jij gemaakt hebt!)
Dankje, alleen zou ik niet weten over welke bruidstaart het gaat
![]()
De filmtaart!
ooo zo mooiiiii
net als anderen heb ik ook een vraagje :-)
dat huisje is daar een patroon van te vinden op internet????
thx bij voorbaat
leuk!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk kon ik ook een Halloween taart maken