Onderwerp: Ballettaart
Met een paar tips van wat leden is deze taart het geworden voor een kleine Ballerina van 6 jaar.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ballettaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met een paar tips van wat leden is deze taart het geworden voor een kleine Ballerina van 6 jaar.

Bijna 6 
Mooi geworden hoor.
Was het moeilijk..?
gr, Miriam
Het viel mee,de schoentjes zag ik erg tegen op maar eigenlijk met een half uurtje denk ik waren ze klaar.
Ze cvond hem helemaal geweldig 
super!
hij is erg mooi!
je schoentjes zijn goed gelukt!
Mooi
mooie schoentjes
Leuk 
Goh wat mooi zeg, nog niet eerder gezien, deze balletschoentjes. Hoe zijn ze gemaakt? Is daar een mal voor?
Heel erg mooi, dat vind de kleine ballerina vast helemaal geweldig!
hoe maak je die schoentjes ??????
zo mooi
Wat een schattig taartje!! Lief hoor.
heel er mooi
Zitten er nu twee lagen fondant op? hoe heb je dat gedaan? Is daar een how to voor?
Goh wat mooi zeg, nog niet eerder gezien, deze balletschoentjes. Hoe zijn ze gemaakt? Is daar een mal voor?
Ik had een tip van iemand gekregen , eerst een bol maken en dan met de hand een vorm van een schoentje maken.ben gewoon maar gaan freubelen en ineens kwam dit eruit
heel er mooi
Zitten er nu twee lagen fondant op? hoe heb je dat gedaan? Is daar een how to voor?
Ik had ooit een how to gezien,maar die staat op mijn oude ( helaas kapotte ) computer.
Ik heb net een hele tijd voor jou gezocht maar kon hem niet vinden, ik zal het je proberen uit te leggen.
taart afsmeren met botercreme
bovenkant bedekken met een ronde plak fondant of marsepein
daar over een stukje bakpapier
dan kan je of 1 laag zoals ik of 2 lagen (bv wit met rose ) fondant of marsepein uitrollen op elkaar
dan bedek je jou taart
in het midden een lichte afdruk maken van een cirkel
dan met een scherp mesje heel voorzichtig punten uit de cirkel snijden en met een cocktailprikker voorzichtig de punten los halen en naar achter klappen.
ik hoop dat je hier wat aan hebt, en ik het een beetje goed heb uitgelegd.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ballettaart