Onderwerp: Glazen bol
Ik heb al een aantal van die plastik bollen gezien bovenop een taart met een figuurtje in. Waar halen jullie die? Echt wel leuk...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Glazen bol
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb al een aantal van die plastik bollen gezien bovenop een taart met een figuurtje in. Waar halen jullie die? Echt wel leuk...
Ik hoorde dat t bij Pipoos te krijgen is. Ben zelf nog niet geweest, maar ik ook hebbuh hebbuh hebbuh
Ik heb ze bij de Banier gehaald.
Ik weet niet of ik je naar een andere webwinkel mag verwijzen dan alleen de webwinkel behorende bij deze site dus ik stuur hem even via de mail!
Ik heb de plastic bollen (14 cm) gehaald bij Pipoos voor 3,00.
ok berichtje ontvangen, thanx.
Aangezien ikzelf van Belgie ben is de Banier wel een optie.. thanx
Volgens mij gaan ze ze bij Ava ook wel hebben dan.. daar hebben ze ook meestal wel wat ze bij Banier hebben..
Shoppeuh
Hallo,
Ja bij Ava hebben ze ze ook, tenminste als je hetzelfde in gedachte hebt al is ik.
Ze bestaan ui 2 in elkaar passende helften.
Maar ik heb er nog een vraagje over. Diegene die ik vond bij de Ava hebben een ophang haakje. Pitsen jullie dat er af? Of gebruik je het aan de onderkant en zit ie daarmee vast in de taart?
Die dat ik vond is 16cm en van het merk Rayher.
ik heb ze van 10cm en gekocht bij een hobbyzaak hier in Wijchen.
Ik geloof dat het ophanghaakje gewoon aan de bovenkant komt te staan. Je doet daar ook fondant of marsepein overheen en dan werk je het haakje dus weg
Ja hier ook in de hobby winkel, ze hebben verschillende maten met ophang haakje. Als je de bol zeg maar op de kop zet, zie je het haakje niet meer.
Oh wat een idee, wil hier een bol aan mijn moeder geven , nou mooi niet , ga hem nu zelf gebruiken, ha ha houd ik nog wat over na een opruiming in de huiskamer
Bij Ava hebben ze niet die van 14 cm en dat vind ik zelf de ideale afmeting. De kleinere zijn al snel te klein wil je er een figuurtje in plaatsen.
@ Mariep, die bol die ik kocht is toch 16cm en komt van de Ava, daar kan toch al wel een behoorlijk figuurtje in hoor.
Je verkiest inderdaad beter de grotere wil je er iets in kwijt kunnen, denk ik.
Bij Ava hebben ze niet die van 14 cm en dat vind ik zelf de ideale afmeting. De kleinere zijn al snel te klein wil je er een figuurtje in plaatsen.
ik heb er 1 van 10 cm gebruikt in mijn babyshower taart en dat ging prima daar zat nog een behoorlijke beer in ha ha
Bij ons Bij Ava hadden ze enkel de kleinere. Heb er wel nbiet naar gevraagd, zal misschien uitverkocht zijn?.In alle geval ik heb ze van bij de Banier voor 2.50 euro.
de onderkant(de taart zeg maar) welke vorm bakvorm glas ofwat dan ook gebruiken jullie hiervoor zodat de bol er mooi op past??
gr p
Ik heb hem op een gewone ronde vorm gezet en een randje gemaakt van bolletjes in Fondant waar de bol in paste. Gaat perfect hoor.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Glazen bol