1

Onderwerp: Help! 1e taart met bananenvulling

Hoi,

Ik wil volgende week een taart gaan maken met bananenvulling. :9 
Ik heb hier een recept gezien met slagroom, dus dat betekent dat de taart in de koelkast moet. Maar ik las ook dat als je marsepein gebruikt, je dat weer niet in de koelkast kan doen.  :s

Om het mezelf makkelijk te maken een vraagje: kan ik door de botercreme ook gewoon banaan mengen? Of heeft iemand anders een recept met banaan zonder slagroom, zodat de taart niet in de koelkast hoeft.  :)

Als ik de taart zaterdagavond klaar heb, kan die dan tot zondagmiddag buiten de koelkast blijven in bewaardoos?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Kim

2

Re: Help! 1e taart met bananenvulling

Ik heb zelf wel eens blauwe bananen patidess gehad icm chocolade vulling. Dan kan je het door je bc doen en dus buiten de koeling bewaren.

N-Joy Cakes

3

Ik wilde ook een keer een taart maken met bananenvulling, maar de buren (voor wie de taart was) moesten 2 uur met de taart rijden, dus heb toen door de botercreme saroma banaan gemengd. En ze vonden hem erg lekker en voor herhaling vatbaar.

Succes

4

Je kan Saroma-Banaan of Patidess Banaan door de bc doen en dan het buiten de koeling.

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

5

inderdaad saroma banaan toevoegen aan de botercreme! Veel mensen vinden het heeeeerlijk. Gewoon op smaak toevoegen