Onderwerp: Taart voor een klusjesman...
Ja en dan kom je al snel op gereedschap.... Hier mijn versie van een gereedschapstaart.
Groetje Nathasja.
voor al je taartbenodigdheden en workshops.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor een klusjesman...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja en dan kom je al snel op gereedschap.... Hier mijn versie van een gereedschapstaart.
Groetje Nathasja.
Woawwwhhh, het gereedschap lijkt super echt! Mooi details die spijkers. Complimenten.
Ik vind hem echt super!!
Wauw Natasja wat is die super, super mooi gemaakt, elk detail ervan!!!
Dat leer, de gereedschap, als je snel kijkt.... het ziet er zo echt uit.
Zo wat origineel bedacht, echt hartstikke leuke details heb je gemaakt .
Die spijkers "door" de taart heen zijn echt gewéldig .
Ik vind het een superoriginele taart .
joh, jeetje....Prachtig
hoe heb je dat leer zo donker gekregen?
Hij is prachtig, het lijkt wel echt leer en het gereedschap is ook mooi geworden
Heel erg origineel. Die spijkers door de taart vind ik echt super bedacht. Prachtige taart!
Wat een leuke taart!!!!
Gaa,f net echt
Gaaf, het gereedschap is net echt! En die spijkers door de taart vind ik erg leuk bedacht.
Hoi Carien. Voor bruin gebruik ik altijd chocoladefondant. Mooier bruin dan dat kun je het nooit met kleurstof krijgen.
Let op: chocofondant meng je altijd met blanke marsepijn. Je wil het niet 'puur' eten...en verwerken eigenlijk ook niet want het is niet zo soepel. Chocofondant is zo donker dat het aan de buitenkant zwart lijkt. Pas als ik het een beetje openscheur zie ik dat de binnenkant bruin is, en kan ik het onderscheiden van zwart. Wanneer je er een stuk blank bij doet heb je nog steeds heel donkerbruin. Hoe meer blank erbij, hoe lichter.
Jeetje, wat supergaaf gemaakt!
Super mooi! Echt net echt
Hoi Carien. Voor bruin gebruik ik altijd chocoladefondant. Mooier bruin dan dat kun je het nooit met kleurstof krijgen.
Let op: chocofondant meng je altijd met blanke marsepijn. Je wil het niet 'puur' eten...en verwerken eigenlijk ook niet want het is niet zo soepel. Chocofondant is zo donker dat het aan de buitenkant zwart lijkt. Pas als ik het een beetje openscheur zie ik dat de binnenkant bruin is, en kan ik het onderscheiden van zwart. Wanneer je er een stuk blank bij doet heb je nog steeds heel donkerbruin. Hoe meer blank erbij, hoe lichter.
Kijk, dat zou ik nooit zelf verzonnen hebben natuurlijk ! Hartelijk dank voor je duidelijke uitleg. Het ziet er werkelijk prachtig uit
Super!!!! Leuk die spijkers En dat leer lijkt net echt!
Heeeeeeeeeel erg mooi, ik hoop ooit ook zo goed te worden
Super gaaf!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor een klusjesman...