1

Onderwerp: stroopwafelkruimels

Normaal koop ik de kruimels altijd op de markt, nu staat die vrouw er vandaag niet en vrijdag moet ik daarmee een taart maken....
Stroopwafels verkruimelen heb ik vorig jaar geprobeerd en dat is niet het makkelijkste om te doen...

Heeft er iemand hier in de buurt nog een idee waar ik ze kan halen of heeft iemand nog een zakje liggen???
Of andere tips??

Ik hoor het graag!

Groetjes, Dorothea.

2 Laatst bewerkt door koekiemonster (02-11-2010 12:34)

Re: stroopwafelkruimels

in het centrum van Arnhem zit een stroopwafelbakker...
tegenover de intertoys (vroeger de marskramer)
die verkoopt ook kruimels.
maar das wel een stukkie rijden...

* ik ga morgen naar Arnhem, maar weet niet of er tijd is om het centrum even in te gaan, ik zal mijn vriend even bellen of ie na de afspraak echt perse meteen door naar zijn werk moet*

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Bij de hoogvliet(supermarkt) hebben ze tegenwoordig ook bakjes met kruimels. Ik weet alleen niet of er eentje bij jou in de buurt zit.

4 Laatst bewerkt door Dot (02-11-2010 13:00)

Ik hoop vanavond boodschappen te gaan doen bij de Hoogvliet, zal dan meteen even kijken... en anders sms ik Koekiemonster wel!!

Hartelijk bedankt alvast jullie 2!

ps Sil, had je nog zin om te komen, vrijdag??

Groetjes, Dorothea.

Dot schreef:

Ik hoop vanavond boodschappen te gaan doen bij de Hoogvliet, zal dan meteen even kijken... en anders sms ik Koekiemonster wel!!

Hartelijk bedankt alvast jullie 2!

ps Sil, had je nog zin om te komen, vrijdag??

zin heb ik zeker wel, maar ik ben ziek, dus moet even afwachten of ik dan al beter ben...

Ik zing mijn eigen wijsje!

6

ben net al bij de Hoogvliet geweest en ze hadden ze nog staan , bij de op=op aan de kassa! dus super bedankt voor de tip, Vizzstick!

Groetjes, Dorothea.

7

Dot schreef:

ben net al bij de Hoogvliet geweest en ze hadden ze nog staan , bij de op=op aan de kassa! dus super bedankt voor de tip, Vizzstick!

Blij dat je nog iets hebt kunnen vinden.  :thumb:

Maar als het op=op was gaat het er misschien wel weer uit nu haha!