1

Onderwerp: [gezocht] how to baby op maan

wie weet of er een how to is van de bany die op een maan ligt te slapen? ik wil voor mijn buurvrouwtje een taartje kado doen en vind die baby zo leuk in de bol van severn en anneke. dus denk ff vragen of er een how to van bestaat ergens.

2

Re: [gezocht] how to baby op maan

Ik denk niet dat er een how-to van bestaat. Maar kan je niet proberen om het gewoon na te boetseren?

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Nee, daar is geen howto van!  ;)
Die hebben we zelf bedacht.
Er bestaan trouwens wel heel veel varianten op, kom de combi maan en baby steeds vaker tegen. Bijvoorbeeld wilton heeft ook een leuke!  :Y
Het is gewoon een kwestie van de maan maken uit een rolletje, uit laten harden en de FI mold baby ertegen drukken.

Wij gaan hem ook nog als workshop geven maar dan met een hand geboetseerd jongetje/meisje erop en een andere decoratie van de taart en hogere basis!  :Y

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

4

@anneke ik had idd al gezien dat er heel veel variaties van waren. wist niet dat jullie hem zelf hadden bedacht anders had ik het wel geweten dat er geen how to van was. ik ga van de week eens ff ervoor zitten of het me gaat lukken.

5

Lukt wel hoor. Ik heb hem gemaakt. Wel het maantje op voorhand laten drogen anders zakte het bij mij in elkaar.

Marie