1

Onderwerp: Geruite dode vis

Onder het mom: 'Klant is koning' deze taart met een dode vis voor mijn collega gemaakt. Haar vriend is jarig en om hem een beetje te plagen moest er al roze op de taart komen. En omdat hij altijd zo in de weer is met zijn aquarium waar zij absoluut niets mee heeft moest er ook een dode vis op.. het zal hem nu vast duidelijk zijn dat zij niks met vissen heeft. haha. Het resultaat:
http://94.100.122.215/1147900001-1147950000/1147943401-1147943500/1147943458_5_EwsW.jpeg
http://94.100.121.222/1147900001-1147950000/1147943301-1147943400/1147943383_5_8oWV.jpeg

De teller staat op 100 zwarte ruitjes en 200 roze puntjes met suikerparels. Ging overigens een stuk sneller dan mijn eerste ruitjestaart. Die vakjes heb ik met de hand gesneden, deze heb ik uitgestoken (het geometrische setje is zijn geld nu al dubbel en dwars waard!!!)

Gevuld met frambozenbavarois en zwitserse room.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. (met of zonder vis, haha  :lol:)

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

2

Re: Geruite dode vis

Ik vind het een geweldige taart! Vooral die vis, doder dan dit kan niet! Zo doen mijn kinderen ook als er gespeeld wordt dat er iemand dood gaat. Hilarisch!

3

Gaaf! Wel een beetje sneu voor die vriend, maar ook lachen geblazen denk ik  ;)

4

:lol:  :lol:  :lol:  Vroeg me af wat ik te zien kreeg bij het lezen van de titel, maar vind 'm super leuk !! :thumb:

5

Super gave taart!!

Life's like sweet cake,put lots of sugar in it

Haha, al die leuke reacties had ik echt niet verwacht voor deze gekke taart!

Thanks allemaal! :D

Groetjes Laura

7

Leuk hoor!! Ik kan t zowat namaken voor mijn man met zijn aquarium haha

I love pie!!

8

Moest al lachen bij het zien van de titel  :lol:
Hele leuke taart!

Groetjes Maji

9

Ik was ook erg benieuwd na het lezen van de titel. Maar hij is super! :Y

10

bij de titel was ik even bang een echte dode vis te gaan zien op de taart (of hangend aan een hengel ofzo)

dit had ik niet verwacht! maar ik vind hem super!
Ben heeeeel benieuwd wat de reactie van die vriend was  :+

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

11

hij is echt super leuk!  :Y

12

De taart is heel mooi!! En om de vis moest ik erg lachen, die tong  :lol:  :lol: .

Haar vriend vond de taart heeeel erg leuk. De dode vis wat minder :) maar wel heel erg leuk!

Hij was ook erg in de smaak gevallen, iedereen vond hem erg lekker en wilde weten wie hem had gemaakt  :o  :D

Groetjes Laura

14

Wat leuk bedacht en gemaakt! En wat een werk al die rondjes en ruitjes, maar geeft wel een superleuk effect!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

15

ik vind hem top!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

16

Geweldig! Maar wat een werk al die ruitjes!
En ben misschien een zeur, maar zou zelf de schubben van de vis een kwartslag draaien...

maar een kniesoor die daarop let...en ik dus

brenn schreef:

Geweldig! Maar wat een werk al die ruitjes!
En ben misschien een zeur, maar zou zelf de schubben van de vis een kwartslag draaien...

maar een kniesoor die daarop let...en ik dus

Helemaal geen zeur hoor!
Bedenk me nu pas dat dat eigenlijk veel logischer is. Het plaatje dat ik als voorbeeldje had, had de schubben dus zo als ik nu heb gemaakt. Heb het stomweg op die manier nagedaan.

thanks voor de tip! Die ga ik onthouden (voor het geval ik weer eens een dode vis mag maken, haha)

Groetjes Laura

18

:lol:  :D  :+  :lol:
Erg leuk bedacht!

Groetjes v. Annette.