Re: Geen barbie, geen wondermold, maar wel een prinses!
Beauty
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geen barbie, geen wondermold, maar wel een prinses!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Beauty
Wat is ze leuk!
HEEL erg mooi! Idd, veeeeel mooier dan die (vind ik altijd lelijke) plastic poppen!!
Welke bakvorm heb je nu gebruikt dan??
Wat een schatje, echt weer super gemaakt
Ik stond vorige week ook nog met die mould in mijn handen...ik heb hem uiteindelijk niet gekocht....ik vind die barbietaarten eerlijk gezegd ook niet zo de combinatie lang haar in/op een taart of wat voor eten dan ook...nee beurk!!
Gefeliciteerd met je dochter
Adorable! Na dit lichtend voorbeeld durf ik nooit meer een plastic mormel te gebruiken
Wat een schatje!!!!
heel mooi roze geval!!
Prachtig!! Veel mooier dan de barbies in een taart.
Heel mooi gemaakt zeg! Daar was je dochter vast blij mee! Nog gefeliciteerd!
echt een prinsesje schattig,heel lief gezichtje ,mooi geboetseerd .
taartgroetjes Carla
Bedankt voor jullie leuke reacties. Gelukkig zijn er meerdere met mij die niet van barbies houden.
HEEL erg mooi! Idd, veeeeel mooier dan die (vind ik altijd lelijke) plastic poppen!!
Welke bakvorm heb je nu gebruikt dan??
Ik heb een gewone 18 rond gebruikt en de bolle schaal van Ikea, die ook een doorsnede van 18 heeft. Dan vullen, stapelen, besmeren en bekleden.
In het nieuwste boek van Debby Brown, gorgeous en gruesome cakes, staat een werkbeschrijving die ik enigszins heb gevolgd. Enne... ik ben niet de eerste hoor, Bommeltje heeft laatst ook een echte prinses gemaakt!
Wat een prachtige prinses!
Wauw super mooi!
Ik vind em super.... maarreh.... de wondermold wil toch niet per definitie zeggen dat je er een plastich pop in moet jassen...
Heb ik ook een keer niet gedaan, gewoon geboetseerd. En dat werkt dan ook prima.
gr, Miriam
wat een leukerddddddddddddddd
Die is echt leuk!
ik weet niet wat een wondermold is,
maar zo te zien heb jij hem helemaal niet nodig!!
Super gedaan zeg, echt heel mooi geworden!
Wauwwww Rianne...... wat is deze léuk !!!!
Wat zal je dochter stralen! En gefeliciteerd natuurlijk.
Inderdaad veeeeeel leuker dan een plastic barbie
Vind 'm super
Ik vond trouwens de barbietaart altijd wel leuk, maar nu dus niet meer haha!
Wat een leukerd!! Idd veel leuker dan een barbie!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geen barbie, geen wondermold, maar wel een prinses!