1 Laatst bewerkt door Pienemien (02-11-2010 23:25)

Onderwerp: 3 bruidstaarten voor bruidsbeurs

Gisteren was het dan eindelijk zover! Ik mocht op een bruidsbeurs staan met mijn taarten.
Ik had 3 verschillende dummies, waarbij de linker taart naar voorbeeld (en met toestemming) van Katja van kataartjes is gemaakt, bedankt daarvoor natuurlijk  :thumb:
De hoge taart is geeinspireerd op de prachtige taarten van pink cake box, zucht die zien er altijd zoo mooi uit.
De favoriete taart onder de 450! bezoekers was toch wel de vierkante taart, hier had ik echte gerbera´s op verwerkt (deze bloem had iedere standhouder ook als corsage)
Mooiere foto´s van de taarten komen binnenkort nog, maar hier alvast een foto van mijn stand.
Ik had overigens om te proeven mini cupcakes en petit fours gemaakt, totaal 300 stuks, die zijn allemaal opgegaan  :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6ZK7ALVC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X7GNPTMQ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DF6CTZGN.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IDAZIGQG.jpg

Vorige week kreeg ik ook nog een leuke aanbieding om toch nog op de love & marriage beurs in Zwolle te staan, dus daar sta ik 13 en 14 november nog! Heb er al helemaal zin in!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

2

Re: 3 bruidstaarten voor bruidsbeurs

ik zie het niet zo duidelijk, heb je een andere foto?

3

monique53 schreef:

ik zie het niet zo duidelijk, heb je een andere foto?

op dit moment nog even niet  :nooo , ik hoop ze zsm te kunnen plaatsen

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

4

Ben benieuwd naar de nieuwe foto.. maar dit ziet er al goed uit!

MAg ik vragen hoeveel bezoekers er waren?
Ik sta zondag ook op een beurs en twijfel nog steeds hoeveel cc's ik mee ga nemen ;)  O-)

5

Joyce84 schreef:

Ik sta zondag ook op een beurs en twijfel nog steeds hoeveel cc's ik mee ga nemen ;)  O-)

Er zijn in totaal 450 bezoekers geweest op de beurs, ik had vanille cc's, en petit fours in de smaken cocoscake en carrotcake.

icing smiles

6

Mooie dummies en leuk dat het zo'n succes was. Nu maar hopen dat er ook opdrachten uit voort komen!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

7

mooie dummies! veel succes met de bestellingen die vast wel gaan komen en ook voor je komende beurs.

Groetjes, Dorothea.

8

mooie dummies! veel succes met de bestellingen die vast wel gaan komen en ook voor je komende beurs.

Groetjes, Dorothea.

9

de foto's van de andere twee taarten heb ik er nu ook bij gezet.

icing smiles

10

Nu kunnen we ze goed zien! Echt indrukwekkend mooi !!

Groet, Jolanda

11

Pienemien schreef:
Joyce84 schreef:

Er zijn in totaal 450 bezoekers geweest op de beurs, ik had vanille cc's, en petit fours in de smaken cocoscake en carrotcake.

Tnx! Dan ga ik nog even verder twijfelen zeg.. ik had bedacht een stuk voor 250 a 300 mee te nemen voor minstens 600 verwachte bezoekers...

Wauw wat een onwijs mooie taarten had je mee genomen zeg!! Dat kan alleen maar goede reclame zijn!!  :Y