1

Onderwerp: Hoi Ik ben Kim...

Hoi hoi, 
even voorstellen,
ik heet kim, en heb me van de week aan gemeld op dit forum.
Moet eerlijk zeggen dat ik al heel lang stiekem mee kijk naar alle mooie taarten die gemaakt worden, maar vond het tijd worden om eens een poging te doen om mijn eigen taartjes te laten zien.
Wanneer dit ook echt gaat gebeuren weet ik niet, ben namelijk beter in taarten maken dan met de pc omgaan. :s

Ik ben 32 jaar, en maak al een jaartje taarten,maar dan alleen voor vriendinnetjes.
Heb nog niet zo heel veel ervaring,maar vind het erg leuk om te doen, en door mond op mond reclame, krijg ik nu hier en daar wat leuke opdrachtjes.
Verder heb ik twee leuke kindjes, tess is bijna 6 en teun is net 2 geworden.
Kraamverzorgster als beroep,maar sinds ik kids heb werk ik 1 gezin in de maand,waardoor ik lekker de tijd heb om te bakken en te prutsen.
Naast het taarten bakken, vind ik het leuk om creatief bezig te zijn,
maak kleding voor mijn dochter, en vind gewoon prullen met van alles heerlijk.

Zit regelmatig hier wat te neuzen, dus jullie komen vast en zeker nog wat van me tegen.

Groetjes Kim

2

Re: Hoi Ik ben Kim...

Leuk dat je erbij bent Kim! Als je hulp nodig hebt bij het plaatsen van je foto's, dan geef je maar een gil! Want nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig geworden hoe je taarten er uit zien  ;)

Groetjes van Natascha!

3

Thanks!
Zal het zeker onthouden, nu even wat minder tijd om het uit te vogelen, mijn zoontje is ziek en wil alleen maar op, in en aan me hangen,maar zodra ik mijn handen vrij heb ga ik het zeker proberen...
Lukt  het niet,dan trek ik zeker aan de bel.
Groetjes Kim

4

Welkom Kim en sterkte met je zoontje.

Met zoete groet! Akire