Onderwerp: Zoooooo gejat....
Ik vond deze taart zo leuk, ik moest hem wel namaken... enorm afgekeken... (sorry)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zoooooo gejat....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vond deze taart zo leuk, ik moest hem wel namaken... enorm afgekeken... (sorry)

Ach je weet wat ze zeggen... beter goed gejat dan zelf slecht bedacht. Mooie uitvoering! Ik vind je schaal ook prachtig. Waar heb je die gekocht?
Hardstikke leuke taart!
He Akire,
Ik heb de schaal gekregen van "sinterklaas" dus ik kan je niet vertellen waar hij vandaan komt. Misschien even Google-en..... is vast wel wat te vinden.
Groetjes
Kan me helemaal voorstellen dat je deze wilde maken, hij is erg leuk!
He Akire,
Ik heb de schaal gekregen van "sinterklaas" dus ik kan je niet vertellen waar hij vandaan komt. Misschien even Google-en..... is vast wel wat te vinden.
Groetjes
Volgens mij stond ie laatst bij de Blokker.
Enne, leuke taart!
Thanks Wendy!
Zal ik toch'es het dorp in moeten en naar de blokker... Ik ben niet zo'n shopper. Vraag m'n schoonzus wel even, die woont zowat op de Hoofdstraat

Truste.
Ben niet saai, alleen verstandig. Moet morgen om 4:00u een vliegtuig halen... Veel plezier nog vanavond.
Doei.
Malletje schreef:He Akire,
Groetjes
Volgens mij stond ie laatst bij de Blokker.
Enne, leuke taart!
Ik heb dezelfde, maar deze kwam bij de Hema vandaan...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zoooooo gejat....