Onderwerp: stapeltaart, welke maten?
Hoi,
Ik ga komend weekend een stapeltaart maken, maar ik twijfel over welke bakpannen ik moet gebruiken. 30 en 25, of 30 en 22,5.
Kunnen jullie me adviseren wat het mooiste is?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » stapeltaart, welke maten?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Ik ga komend weekend een stapeltaart maken, maar ik twijfel over welke bakpannen ik moet gebruiken. 30 en 25, of 30 en 22,5.
Kunnen jullie me adviseren wat het mooiste is?
Ik doe altijd 5 cm verschil, dus dat je een rand hebt van 2,5 cm zeg maar.
Maar ja, een rand van 2,5 of 3,75 maakt ook niet veel uit dacht ik.
zal allebei wel mooi zijn. zelf nog niet geprobeerd iig
ja ik heb idd gehoord dat de meesten er 5 cm tussen houden. Maar ik wil een parelsnoer langs de zijkant doen en dan ben ik bang dat het een beetje raar wordt (begrijp je wat ik bedoel?)
ik lees mee, want vind de ruimte tussen mijn stapels ook altijd te klein
Ik vind idd 5 cm een beetje te weinig, hou er zelf meestal 8 cm verschil tussen. Maar da's echt een kwestie van eigen voorkeur hoor! En ook een beetje wat je misschien nog op de overblijvende rand wilt neerleggen of zo...
Het mooiste vind ik verspringen met 7,5 cm. Maar ik vind het ook mooi om met een kleine(re) maat te eindigen Ligt er natuurlijk ook wel aan, wat er op komt
Dit is bijv. 5 cm verschil
en dit 7,5 cm
Bedankt! mooie taarten trouwens. Zo krijg ik een beetje beeld hoe het eruit ziet!
Wat fijn dat je de voorbeelden heb geplaatst, ook ik heb hier wat aan!
Graag gedaan. Ik vind ook vaak, dat beelden meer zeggen, dan woorden, dus als ik voorbeelden heb, dan zet ik het er bij.
Succes!
ik heb laats een stapel gemaakt met 20-15-10 en dat was mooi, maar komend weekend heb ik een stapeltje 20-10 en omdat je dan een giga verschil krijgt heb ik net een cookie-monster geboetseerd voor op de rand. het taartje van 10 zet ik dan expres verder naar achter waardoor de rand overdreven groot wordt. omdat daar een baby-monster op komt te zitten maakt dat niet uit.
T is dus maar net wat je wilt en hoe je het aankleed.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=101284
staat een hele lijst bij de how to..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » stapeltaart, welke maten?