1

Onderwerp: Graag met strik...

Hallo,

Voor een verjaardag/pensionering een taart gemaakt. Verzoek was een strik. Bovenste is gevuld met plakken marsepein en kersenconfiture (feestvarken is dol op marsepein...) en de onderste redelijk simpel met aardbeienmousse en banketbakkersroom.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-88RYSP8E.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OCC8P74C.jpg
Tips en opmerkingen zijn meer dan welkom!

Groeten,
Larissa

2

Re: Graag met strik...

wat een mooie letters!!!!!! heb je die uitgesneden??? of met een tappit ofzo??? mooi!

Groetjes Christa!

Prachtige taart en een hele mooie strik, en ja die letters zijn ook zo mooi!!Hoe heb je die gemaakt, met de hand uitgesneden of zoiets??

Groetjes Darlene

4

Wat een mooie taart. Ik vind de strik zo mooi gelukt! Welke fondant heb je daarvoor gebruikt? (ik ben op t moment allerlei soorten aan het gebruiken, maar ik ben er nog niet uit welke ik nou het fijnste vind...)

5

Tjeetje, bedankt dames! Ik zal eerlijk toegeven dat ik een cricut cake heb die prachtige letters kan snijden...
De strik was mijn eerste en ik was zelf ook dik tevreden. Volgende keer wil ik weer een stapje verder en dan misschien structuur in de strik of randjes. Ik heb overigens funcakes rolfondant gebruikt met tylose er door en er zit pearl spray overheen. Ik ben er ook nog niet helemaal uit welke fondant ik fijn vind. Pettinence (schrijf je dat zo) en funcakes, ik twijfel...

Ach ja, een cricut !! Die kan echt mooie dingen maken/snijden!!!!
Bedankt voor je antwoord!!

Groetjes Darlene

7

Wow daar kan je zeker prachtige letters mee maken, heel strak!
En mooie strik!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

Ja mooie letters!!!!!!!!!!!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

9

Mooi!!! Gave letters inderdaad en ik vind de blauwe kleur ook heel erg mooi!