Onderwerp: nog een beetje te vroeg... heerlijke speculaas-cuppies!
Oh oh wat waren ze lekker...
cupcakes gemaakt met speculaaskruiden en een flinke lepel speculoos (ook in de topping).

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » nog een beetje te vroeg... heerlijke speculaas-cuppies!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oh oh wat waren ze lekker...
cupcakes gemaakt met speculaaskruiden en een flinke lepel speculoos (ook in de topping).

Mmmmm, klinkt goed.
die klinken lekkerrrrr
heb je daar nu Pieten cc papiertjes??? waar heb je die vandaan als ik mag vragen... die wil ik ook !! 
hmmm klinkt erg lekker!!!
YUMMY in the tummy. ziet er ook erg mooi uit.
die klinken lekkerrrrr
heb je daar nu Pieten cc papiertjes??? waar heb je die vandaan als ik mag vragen... die wil ik ook !!
Ik vond ze ook zo leuk! Ik heb ze gekocht op de Taart en Trends beurs. Je hebt een pbtje! 
Oh dat ziet er erg leuk uit zeg, zeker die pieten-papiertjes!
Mag ik je vragen hoe je die topping precies maakt en welke ingredienten je er voor gebruikt?
Ik heb nog nooit zo'n topping gemaakt en wil zoiets eigenlijk wel eens proberen.. :-)
He die cc cups heb ik ook gekocht leuk zijn ze he
Oh dat ziet er erg leuk uit zeg, zeker die pieten-papiertjes!
Mag ik je vragen hoe je die topping precies maakt en welke ingredienten je er voor gebruikt?
Ik heb nog nooit zo'n topping gemaakt en wil zoiets eigenlijk wel eens proberen.. :-)
Topping gemaakt van botercreme (met de botercrememix, recept op het pak gevolgd, had alleen de helft genomen, was meer dan genoeg voor 12 cakejes) en een paar flinke lepels speculoos. Had er ook voor de kleur een beetje bruine kleurstof door gedaan hoor... Oja, en een theelepeltje speculaaskruiden! 
Leuk!
Speculoos door de botercreme ga ik ook eens proberen
en ik heb die papiertjes ook op de beurs gekocht, zo leuk!
Klinkt lekker en ze zijn leuk met die cc-papiertjes!
Minami schreef:Oh dat ziet er erg leuk uit zeg, zeker die pieten-papiertjes!
Ik heb nog nooit zo'n topping gemaakt en wil zoiets eigenlijk wel eens proberen.. :-)Topping gemaakt van botercreme (met de botercrememix, recept op het pak gevolgd, had alleen de helft genomen, was meer dan genoeg voor 12 cakejes) en een paar flinke lepels speculoos. Had er ook voor de kleur een beetje bruine kleurstof door gedaan hoor... Oja, en een theelepeltje speculaaskruiden!
Bedankt!!
Ga het zeker ook eens proberen!
Mmmm, dat klinkt heerlijk en ze zien er ook erg smakelijk uit!
Mmmmmm leuk én lekker!!!!!
Groetjes Darlene
Deze ga ik ook maar eens proberen! heb trouwens net speculaas pasta gevonden dus die gaat door de bc 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » nog een beetje te vroeg... heerlijke speculaas-cuppies!