1

Onderwerp: pettinice: verschil 1 en 5 kg

Ik ben op het moment erg zoekende naar wat ik nou fijn vind om te gebruiken. Marsepein in ieder geval niet, ik ben meer van de fondant. Alleen probeer ik verschillende soorten, maar ben ik er nog steeds niet uit.

Ik hoorde dat de 5 kg-emmers van pettinice weer anders zijn dan de 1 kg-verpakkingen van pettinice. Weet iemand wat het verschil is, behalve dan natuurlijk het gewicht  ;)

Re: pettinice: verschil 1 en 5 kg

de 1 kilo verpakkingen zijn extra wit, er zit dus witte kleurstof doorheen, ik vind hem een beetje vreemd ruiken en wat stugger in verwerking itt de 5 kilo emmers

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

en de smaak?

ja, vind ik ook iets minder.... ik ben echt fan van de emmers!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

En ik moet zeggen dat dat wil ook heel betrekkelijk is. Ik vind dat hij nl heel snel minder wit wordt na openen :s

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

6

De kiloprijs wordt ook wat lager als je een emmer koopt. ;)

~ Never waste a good crisis... ~

7

Tja, en de emmers zijn ook zo leeg dus wat moet je dan met al die losse verpakkingen :D

Groetjes Marlies

8

Oh grappig, dit had ik dus ook gemerkt. Ik werk altijd met de 5kg-emmers en had een keer een kiloverpakking gekocht en vond dit veel minder fijn werken dan het fondant uit de emmer. Ik dacht dat het in mn hoofd zat, maar nu ik dit lees weet ik dus dat het echt is haha.

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

9

Dank jullie wel voor de reacties! Ik ga hier eerst het een en ander opmaken, daarna bestel ik ook maar eens zo'n emmer, dan hoef ik inderdaad niet meer al die losse verpakkingen weg te gooien!