Re: Lekker heftige bruidstaart met World of Warcraft bruidspaar
Het bruidspaar was natuurlijk een interessante uitdaging, maar gelukkig mocht je er zo'n waanzinnig leuke taart onder maken! Echt super, die kleuren en ook de deco
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lekker heftige bruidstaart met World of Warcraft bruidspaar
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het bruidspaar was natuurlijk een interessante uitdaging, maar gelukkig mocht je er zo'n waanzinnig leuke taart onder maken! Echt super, die kleuren en ook de deco
Wat en heerlijk vrolijke topsy bruidstaart!
De topper (ook al heb ik niets met World of Warcraft) vind ik zo prachtig uitgevoerd, heel knap!
Het bruidspaar zal er vast helemaal blij mee zijn/
Echt geweldig geboetseerd!!
Maar geef mij maar de taart zonder topper....
ohh prachtig!!!
Een totaal ander taart dat we van je gewend zijn maar weer geweldig uitgevoerd! Je toppers zien er echt als TOPpers uit.
hij is heel gaaf petje af.
yakefrank schreef:Heb je de kapsels zelf gesneden of ben je in het bezit van de TT-bakpannen? Die zou ik zelf ook graag willen, maar ze zijn uitverkocht.
Nee hoor, geen speciale TT bakpannen. Gewoon uit 't handje gesneden en op de veilige manier gestapeld!
wat is de veilige manier stapelen dan?
en bedankt.... het eerste wat de jongens hier nu roepen is dat ze de volgende keer ook van die poppetjes willen.
gelukkig heb ik nog bijna een jaar om te oefenen want ze zijn net jarig geweest.
super gedaan zeg!!
hij is heel gaaf petje af.
glashill schreef:yakefrank schreef:Heb je de kapsels zelf gesneden of ben je in het bezit van de TT-bakpannen? Die zou ik zelf ook graag willen, maar ze zijn uitverkocht.
Nee hoor, geen speciale TT bakpannen. Gewoon uit 't handje gesneden en op de veilige manier gestapeld!
wat is de veilige manier stapelen dan?
Ik heb 'm volgens deze http://www.sugarcraft.com/catalog/weddi … ycakes.htm manier gestapeld. Je zet de taarten hierbij dus feitelijk gewoon recht boven elkaar. Dusss .... geen kans op glijpartijen!!!
Whaaah! Wat super mooi gemaakt!!! Dat je het aandurfde joh, geweldig!
Groetje Nathasja.
En hij ziet er ook schittrend uit,ook top hoe je het bruidspaar hebt gemaakt,dat is echt hardstikke goed!
Super gaaf
Jeetje Jac, Jij hebt ook regelmatig van die "andere" bruidsparen he! Vind 'm super!! Geweldig geboetseerd!! en de kleuren zijn ook al zo leuk!
Ahhh gatsie die topper Nou ja smaken verschillen zullen we maar zeggen
Wel knap gemaakt zeg
en die stapel is TOP
Whaha! Super! Gaaf geboetseerd en mooi ontwerp van de taart! Prachtige kleuren ook! Mag ik 'm opslaan?
Groetjes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lekker heftige bruidstaart met World of Warcraft bruidspaar