1

Onderwerp: Geboortetaartje voor ons buurmeisje

Ontzettend geinspikt hier van het forum...ik heb geprobeerd te zoeken van wie, maar ik weet het niet meer. Mocht je jouw bol herkennen: Super bedankt!!!

Ik vond het erg leuk om te maken en ben zo trots als een pauw, dit is echt mijn mooiste tot nu toe. Ik ben nu zo'n 4 maanden bezig.

Feedback is heel erg welkom, heel graag want ik wil nog zoveel leren.....wat een verslaving.

http://94.100.124.25/1145900001-1145950000/1145903601-

Ze ligt op een roze met wit geblokt dekentje van marsepein (niet te zien op de foto)

Gevuld met twee lagen slagroom en een laag aardbeienkwark.

2

Re: Geboortetaartje voor ons buurmeisje

Nog een keer dan maar.

http://img684.imageshack.us/img684/6228/dsc4548i.jpg

3

Gelukt!!! :lol:

!mooi!! schattig he die babies O-)

Oops! I did it again.....

5

Oh wat jammer....zo vaak bekeken maar bijna helemaal geen feedback. Nu zal ik wel een zeur zijn, maar ik zou het zo leuk vinden om feedback te krijgen, maak nog helemaal niet lang taarten. Maar goed wel erg lief dat jullie kijken.

6

Hartstikke mooi, leuk, schattig!!!! Echt een lief geboortetaartje!!

Ik heb als enige feedbackpuntje dat je het sluitstreepje van de witte rand beter aan de achterkant had kunnen doen volgens mij, daar worden je ogen nu naartoe getrokken. Verder is ie TOP  :thumb:  (Of de strik er wat meer tegenaan plakken, dan zie je die streep niet  ;)

I just love it....!!

7

Klopt echt helemaal, ik kreeg het lint (van fondant) niet in 1 keer zo lang en heb het dus in twee stukken gedaan, dan krijg je dus twee sluitstreepjes, 1 voorop en 1 achterop maar ik had ze denk ik beter aan de voorkant kunnen doen.

Dank je wel.

8

Mooi hoor!  :thumb:
Die bollen zijn echt leuk  :Y 
Mooi strak bekleed en keurige letters en cijfers.

Als je de strik iets hoger tegen het lint aan zou plakken ben je ook dat kleine kiertje kwijt.. (zeg ik heel stoer, maar ik heb nog nooit zo'n strik/lint gemaakt  :o  :lol:  )

9

Heel mooi taartje,super met zo'n vol..tis een hype aan t worden :). Jij hebt hem ook echt leuk uitgevoerd!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

10

Dit was ook mijn eerste strik, ik kreeg hem er niet echt tegenaan geplakt, Waar plakken jullie zoiets ermee op dan???

Ik wordt nu bijna verlegen van jullie reacties :o

Die bollen zijn idd echt heel leuk, ga er zeker meer mee doen. Maakt het heel speciaal ondanks dat het hier een hype is kent niemand in mijn omgeving het natuurlijk.

11

Wat een dotje! En mooie strakke taartjes maak jij al na 4 maanden. Ben zelf ook nog beginner dus kan je helaas niet aan feedback helpen.

Over het kiertje bij de strik is inmiddels wel al genoeg gezegd, misschien had je er nog een bloemetje ofzo op kunnen doen toen de strik niet daar wilde plakken.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"