Onderwerp: Leuk om te geven.....
Leuk een suikerwerkje om zomaar tussen te geven aan een vriendin. Had de mal net binnen. Onwijs schattig

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Leuk om te geven.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk een suikerwerkje om zomaar tussen te geven aan een vriendin. Had de mal net binnen. Onwijs schattig

Wat schattig, ook zo is het idd leuk om te geven en te krijgen !! 
Heel mooi! Leuk cadeautje!
Heel lief dat wolkje he waar de baby op lig zijn dat gewoon allemaal witte balletjes tegen elkaar aan?
Is dat nou een beetje te doen met zo'n mal? Kan me voorstellen dat het wel een gepriegel is. Of valt dat juist mee?
Een schatje zo op dat wolkje! 
Heel lief dat wolkje he waar de baby op lig zijn dat gewoon allemaal witte balletjes tegen elkaar aan?
Ja allemaal balletjes tegen elkaar aan en dan een dun lapje fondant erover heen en dat er een beetje tussen proppen zodat het op een wolkje gaat lijken.
Is dat nou een beetje te doen met zo'n mal? Kan me voorstellen dat het wel een gepriegel is. Of valt dat juist mee?
Ik dacht ook...moet eerst maar eens zien of het een beetje werkt, maar zo'n snelle bevalling heb ik nog nooit niet gezien. Goed volproppen met fondant en aanduwen (anders krijg je een half hoofd) je legt hem 20 min in de vriezer en voilla, je drukt hem er zo uit. Haartjes verven en hij is klaar!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Leuk om te geven.....