Onderwerp: [feedback] bruids- en herfststapeltje
Dit zijn mijn 2e en 3e stapeltaartje en resp. mijn 6e en 7e taart. Ik ben vooral blij met het herfsttaartje, ben er tot vannacht 3.00 uur mee bezig geweest en vanmorgen om 5.45 uur moest ik er weer uit om te werken.. Maar hij was voor ons allerliefste vriendinnetje dus dan heb je dat er voor over toch! Het bruidstaartje was een cadeautje voor m'n schoonzus en nu officiëel zwager.
Herfsttaart:
Onderste taart van chocoladebiscuit, gevuld met een laagje pure chocolade en chocobc, en een laagje pure chocolade en pistachebc.
Bovenste taart van gewoon biscuit gevuld met 3x een laagje witte chocolade, 2 laagjes daarvan ook met passievruchtenbc en 1x met vanillebc, gestut met kitkats.
Bruidstaartje:
Van gewoon biscuit op verzoek gevuld met een laagje witte chocolade, frambozenjam en vanillebc.
Het herfsttaartje is wel aardig gelukt maar ik denk dat bij het bruidstaartje eigenlijk de bloemetjes wat dichter op elkaar hadden gemoeten. Had dat niet mooier geweest? Ik wilde eigenlijk een bloemenwaterval maar dat is het nu niet helemaal geloof ik. En mijn excuses voor de hoeveelheid foto's maar dacht als je feedback vraagt moet je wel laten zien wat je gedaan hebt