1 Laatst bewerkt door Knofje (30-10-2010 20:19)

Onderwerp: Als het slecht weer is en de kinderen zijn thuis....

dan ga je lekker koekjes bakken. Mijn kabouters zijn 4 en 5 jaar oud en vonden het geweldig om te doen en nog geweldiger om ze op te eten.

Deze kleurtjes fondant/marsepein waren restjes van o.a. mijn herstcupcakes...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RPENESFS-D.jpg

2

Re: Als het slecht weer is en de kinderen zijn thuis....

Superschattig :)  :)  Ben deze week ook aan de slag geweest met de kids, had alleen geen tijd meer om een foto te maken want ze waren zo op :)  :)

3

Superschattig :)  :)  Ben deze week ook aan de slag geweest met de kids, had alleen geen tijd meer om een foto te maken want ze waren zo op :)  :)

4

Leuk he frobelen met je kinderen, daar kan ik zo van genieten. Toen mijn dochter nog klein was kon ze echt uren aan de tafel zitten knutselen, zo leuk. Helaas heeft mijn zoon (5 jaar) daar geen geduld voor.

Groetjes Eline

5

Leuk gefreubeld met de kids! Mijn dochtertje is er nog wat te klein voor maar ze wil wel graag bij me zitten als ik een taartje maak en wat ze al heel goed kan is het bakblik invetten met een kwastje. Kan me voorstellen dat je er echt van kan genieten als ze op een leeftijd zijn dat ze zelf al wat kunnen bedenken en maken, leuk!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

6

Heel erg leuk gemaakt en ziet er uitnodigend uit.
Ik wil binnenkort ook eens koekjes bakken en dan versieren met fondant. Dus dezelfde uitsteker voor de koekjes en de fondant gebruiken denk ik zo.
Dan is het wel de bedoeling dat het deeg van de koekjes niet uitloopt tijdens het bakken (las ik op het forum ergens) want anders gaat het verhaaltje niet meer op.
Welke koekmix of deeg raden jullie me aan.
Ik heb al gelezen dat je koekmix van de hebshop kan gebruiken en dan de helft vervangen door bloem. Wordt dit niet vreselijk hard dan?
Wie heeft er raad

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

7

Leuk gedaan!

8

mamski schreef:

Heel erg leuk gemaakt en ziet er uitnodigend uit.
Ik wil binnenkort ook eens koekjes bakken en dan versieren met fondant. Dus dezelfde uitsteker voor de koekjes en de fondant gebruiken denk ik zo.
Dan is het wel de bedoeling dat het deeg van de koekjes niet uitloopt tijdens het bakken (las ik op het forum ergens) want anders gaat het verhaaltje niet meer op.
Welke koekmix of deeg raden jullie me aan.
Ik heb al gelezen dat je koekmix van de hebshop kan gebruiken en dan de helft vervangen door bloem. Wordt dit niet vreselijk hard dan?
Wie heeft er raad

Hoi,
ik heb het recept van de zandkoekjes van deze site gebruikt met toevoeging van een extra eitje. Zalige koekjes! beetje afgesmeerd met botercreme en/of jam. Veel plezier!

9

Wat een leuke koekjes. Die marsepein maak thet ook mooi strak.
Ze waren vast ook erg lekker...

Ik heb vandaag koekjes met een oppaskind en haar vriendinnetje gemaakt. Met icing, voor het eerst en vond het best een uitdaging.

Ik heb een recept uit het boek: Hoe word ik een goddelijke huisvrouw. Erg lekker!

Viva la vida!