1

Onderwerp: ferrari abraham

Een abrahamtaart voor iemand die als kado een ritje in een ferrari had gekregen, gevuld met frambozenbavarois en chocobc. Aan de telefoon zei ze dat hij weliswaar 50 werd maar zich gedroeg als iemand van 24, dus het leek me wel leuk om te 'stoeien'met z'n leeftijd door een looprekje te maken dat het lijkt alsof hij naar de ferrari kruipt. Net voordat ik het looprekje op de taart ging plaatsen brak het rekje :grr:  :grr:  :grr: .  En ik had al zo'n haast, vandaar ook even snel een foto gemaakt zonder achtergrond (ja, m'n bankstel :lol: )

http://94.100.121.245/1144400001-1144450000/1144430501-1144430600/1144430598_5_4-Z1.jpeg

2

Re: ferrari abraham

Leuk bedacht en heel mooi gemaakt.   :thumb: Had graag nog meer foto's gezien! :)

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

3

Ik had ook graag meer foto's willen maken, maar ik had geen tijd meer :s  :s  Toen ik deze foto maakte stapten ze net uit de auto om de taart te halen,aahhhhh :grr:

4

Originele abrahamtaart, leuk bedacht zo met dat looprekje en hij is mooi strak in de ferrarikleuren!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

5

Hey buufie daar is ie dan!
Hij is leuk hoor en echte ferrari kleuren!
Alleen sta je in de verkeerde parade :D

6

Hai buuf, we hadden het er gisteren nog over :lol:  Maarruh, hoezo sta ik in de verkeerde parade :s

7

Siep schreef:

Hai buuf, we hadden het er gisteren nog over :lol:  Maarruh, hoezo sta ik in de verkeerde parade :s

Het is een stapeltaart en die hoort in de andere parade ;)

8

ooooooh, oeps :o  :o

9

Ik heb het al gemeld voor je!

10

:lol:  :lol: heb 'em ook net gemeld, je was iets sneller :lol:

11

:lol:  :lol:  :lol:

12

[MOVE] --> Bruids- en Stapeltaarten

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

wat een leuk idee zo  :thumb:

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)