1

Onderwerp: Koekjesdeeg loopt uit!

Help! Mijn koekjesdeeg loopt uit!
Voorheen maakte ik koekjes door zelf deeg te maken, maar ik wilde de mix van funcakes proberen.

Nu is het in de oven dus allemaal uitgelopen en zijn het geen mooie uitgestoken vormen meer.

Wie weet hoe dit kan? Ik had geen bakpapier meer, zou dat het zijn? ik heb ze zo op de bakplaat gelegd.

Ze zijn wel lekker! Haha!

Ik wilde voor een verjaardag van morgen maken, dus moet ze nog een keer opnieuw doen! Wie heeft de tip?!

Just a beginner, tips and tricks are always welcome!

2

Re: Koekjesdeeg loopt uit!

Het klopt inderdaad dat mix uitloopt. Als je de helft van de mix vervangt door normale bloem gaat het beter.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

3

Dankjewel!

Ik ga het misschien zondag wel even proberen. Ik heb nu met een ijzeren vormpje rondjes "uitgezaagd" niet helemaal zoals de bedoeling was...maar het is iets!

Is dat altijd bij mix? Raar dan eigenlijk...dan kan je beter geen mix gebruiken....

Just a beginner, tips and tricks are always welcome!

4

Ik lees even mee, want ik wilde de mix ook kopen en eens koekjes proberen. Bloem uitsteken, bakken en dan bloem uitsteken in fondant en dat erop leggen. Maar als de mix uitloopt dan kan ik beter vragen:
Wie heeft een goed recept??

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

5

zie petra's bericht mamski