Onderwerp: Crispy buikje...
Ik voel me onderhand bijna Ms Cereal Treat, maar ik vind het echt zo'n uitvinding!
Ook deze weer van rice crispies 

Bedankt voor het kijken!
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Crispy buikje...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik voel me onderhand bijna Ms Cereal Treat, maar ik vind het echt zo'n uitvinding!
Ook deze weer van rice crispies 

Bedankt voor het kijken!
Nou dat moet ik dan ook maar eens uitproberen.... Hij is supermooi en netjes! Wat een lekker kleurtje groen!!
mooie taart..ik ken die cereal treats wel maar heb ze nooit gebruikt of gegeten, lijkt me niet zo lekker eerlijk gezegd of vergis ik me nu?
En voor welk deel vd taart gebruik je deze?
ik ken die cereal treats wel maar heb ze nooit gebruikt of gegeten, lijkt me niet zo lekker eerlijk gezegd of vergis ik me nu?
En voor welk deel vd taart gebruik je deze?
Ik vind het zelf erg lekker, en veel van m'n vrienden vechten erom 
Bij deze is de hele topper van cereal treats, afgesmeerd met Paris Cutler's ganache, die wrijf ik dan glad met m'n handen; wordt een kliederboel, maar wel superstrak 
Hoe worden die crispies dan gebruikt? Heb echt geen idee

Prachtig gemaakt en zo mooi strak!
Moooooi!!!
Kun je wat meer vertellen over hoe je die Crispies gebruikt, is me niet helemaal duidelijk, of staat dat ergens anders vermeldt in een ander topic?
in dit topic wordt veel duidelijk 
Wow mooi strak buikkie hoor!!
Er zijn zoveel verschillende recepten dat het me allemaal niet duidelijk is. Hoe doe jij het want je taart ziet er super strak uit.
super zeg
Mij lijkt het ook niet zo lekker.... moet het gewoon eens uitproberen denk ik!
Hele mooie taart en hele leuke kleur!!! 
super mooi en strak! en dat van die crispies moet ik toch ook eens lezen, ik heb geen idee waarover je het hebt 
heeel mooi!
Hoi Adrienne,
Hij is prachtig en lekker strak. Nu lees ik verschillende recepten van de rice crispies, mag ik vragen wat de jouwe is?
Oeps, zie al dat je een linkje hebt geplaatst.
En denk je, kan je in plaats van rice crispies ook de variant van tarwe gebruiken?
Doei
Supermooi! Ik moet dat ook maar eens gaan proberen, lijkt me niet zo lekker maar als je het niet hebt geprobeerd kun je daar natuurlijk niet over oordelen!
Ik wil het ook eens proberen, lijkt me ook handig voor de grotere boetseerdingen, die blijven dan tenminste ook eetbaar 
Gaaf hoor!
Dus die ganache gebruiken en met je handen glad wrijven, dat is de truc om alles mooi glad te krijgen? Voldoet botercreme niet? Of is ganache vooral lekkerder
? Dat ze erom vechten...
Ik maar denken dat dit vooral zoet en geschikt voor kinderen is, haha...
Wat een lieverdje! Heel leuk gedaan!
Ow ja... Adrienne, kun je alweer in je mail? Ik heb je adres namelijk nog niet!! En zo kan ik je prints niet opsturen 
Wat een lieverdje! Heel leuk gedaan!
Ow ja... Adrienne, kun je alweer in je mail? Ik heb je adres namelijk nog niet!! En zo kan ik je prints niet opsturen
OOPS
Ik stuur je gauw even via de forum-mail, dan hoef ik niet naar de buurvrouw 
Mooi Adrienne! Moet me daar nodig es in verdiepen ...crispies......als jij zegt dat dat zo lekker is geloof ik het gelijk 
Mooi Adrienne! Moet me daar nodig es in verdiepen ...crispies......als jij zegt dat dat zo lekker is geloof ik het gelijk 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Crispy buikje...