1

Onderwerp: Gezocht: cc ideeen voor nieuwe woning

Hallo allemaal,
Mijn broer krijgt volgende week de sleutel van zn eerste eigen woning, en ik wou hem verrassen met wat leuke cc.
Heeft iemand een paar leuke voorbeelden...want het ontbreekt me een beetje aan inspiratie.
Alvast bedankt!

2

Re: Gezocht: cc ideeen voor nieuwe woning

Cc's met een geboetseerde sleutel erop (ben destijds vergeten om een foto te maken, dus helaas). Ik heb het boek van Sheila Lampkin en daar stond in hoe je een sleutel moest boetseren. Met google heb ik niet veel voor je kunnen vinden :)

Succes ermee!

3

Verhuisdozen, kwasten, potten verf of ander verhuisspul en gereedschappen ?

Christine.

de show-off rubrieken zijn om je creaties te showen, de vraag en antwoord rubrieken zijn voor... juist ja....

graag voordat je een topic opent even de rubriekstitel en -omschrijving even lezen, en eventueel de sticky, zodat je je topic opent in de juiste rubriek.

[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Ik dacht dat ik een link had van iemand op dit forum; hierin laat zij zien hoe je van fondant een mold kan maken. Kneden bv. een echt sleutel hierin drukken. 15 min. in de oven met een lage temperatuur, 75 graden of zo, daarna laten drogen en dan wordt het hard en je hebt je eigen mold.
Ik kan het niet vinden, misschien niet onder mold, hmm, hoe noem je het anders? :think:
Misschien een idee? :)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl