Onderwerp: Taartje van eigen deeg stelt zich voor...

Hallo allemaal!

Na ongeveer een maand op dit forum lid te zijn, stel ik me dan ook maar eens officieel voor.
Ik ben 24 jaar, getrouwd en werkzaam als psycholoog en vind het heerlijk om in m'n vrije tijd lekker m'n m'n handen bezig te zijn in plaats van met m'n hoofd:) Doordat mij een workshop werd aangeboden, ben ik op het idee gekomen om taarten te maken. Deze workshop ga ik volgende week volgen, maar ik kon niet wachten, en ben al begonnen. Dit weekend staan m'n 6e en 7e taart op het programma. Ik ben bang dat ook ik verslaafd ben...:)

Deze website vind ik helemaal geweldig. Ik haal er zoveel informatie vanaf en vind het heel leuk om de taarten van iedereen te zien en zo weer nieuwe ideeen op te doen. Iedereen is behulpzaam... echt super.

Iedereen heel veel bakplezier gewenst!

Groetjes!!

Taartje van eigen deeg

2

Re: Taartje van eigen deeg stelt zich voor...

Welkom, leuk dat je je hebt voorgesteld. En wat leuk dat je al zoveel gemaakt hebt, heb al mooie taarten van jou voorbij zien komen, leuk!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

3

Welkom! Enne... leuke naam!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

Taartiana schreef:

Welkom, leuk dat je je hebt voorgesteld. En wat leuk dat je al zoveel gemaakt hebt, heb al mooie taarten van jou voorbij zien komen, leuk!

Dankjewel!!

Riekele schreef:

Welkom! Enne... leuke naam!

Haha, ik was op zoek naar iets origineels, toen kwam m'n man hiermee aan....