Onderwerp: Disney cake pops o.a miss potss
Ik heb deze speciaal voor het thema gemaakt want cake pops maken had ik nog nooit eerder gedaan.
Ik heb ze gemaakt met glazuur fondant.
Bedankt voor het kijken
Groetjes Jolanda
Jolanda
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Disney cake pops o.a miss potss
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb deze speciaal voor het thema gemaakt want cake pops maken had ik nog nooit eerder gedaan.
Ik heb ze gemaakt met glazuur fondant.
Bedankt voor het kijken
Groetjes Jolanda
wat leuk zijn ze!
en wat een gepriegel zeg!
Ik wil ze binnenkort ook maken en vraag me nu af wat glazuurfondant is; verdun je fondant ergens mee?
wat leuk zijn ze!
![]()
Ik wil ze binnenkort ook maken en vraag me nu af wat glazuurfondant is; verdun je fondant ergens mee?
Nee, dat kun je zo kopen bv bij de sligro.
Het is veel dunner dan gewoon fondant en je moet het verhitten.
groetjes
Jolanda
Aaah wat schattig
En zo een leuk thema!!
Carien schreef:wat leuk zijn ze!
![]()
Ik wil ze binnenkort ook maken en vraag me nu af wat glazuurfondant is; verdun je fondant ergens mee?Nee, dat kun je zo kopen bv bij de sligro.
Het is veel dunner dan gewoon fondant en je moet het verhitten.groetjes
Jolanda
dank voor je antwoord; nou nog een sligro zoeken
;
even gezocht en zie nu dat het een groothandel is en zo'n pasje kan ik niet krijgen, jammer... 
Leuk gedaan, ik heb die theepotjes ook nog mijn lijstje staan om eens te maken, volgens mij zag ik ze een keer voorbij komen op de site van Bakerella, erg leuk gemaakt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Disney cake pops o.a miss potss