Re: Ja hoor, ik maak ook nog taarten...
mooie taarten zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ja hoor, ik maak ook nog taarten...
XOXO voor jullie. mooi mooi mooi!!!!
Moooooooi!!
Leuk om taarten van je te zien. De eerste mooie bloemen en een schoenen waterval is weer eens wat anders. Ja die laatste met zijn X en O is ook prachtig.
Zet maar vaker taartjes op de site
Heel erg mooi zeg!
Allemaal super!
Allemaal super!
Hier kijk ik echt met bewondering naar!
Allemaal stuk voor stuk Kunstwerken met een hoofdletter K!
Geweldig! En die schoenenwaterval, wat een grappig idee!
En WAT voor taarten....echte taarten!!!
Hey, wat leuk om ook weer eens een paar foto's van jou te zien. Geweldige taarten, ik kende ze wel al van de beurs, maar het blijven plaatjes!!!
WAUW...Geweldig...alledrie vind ik ze super en inspirerend!!!
Het zijn stuk voor stuk mooie taarten, ik mis alleen die met de stensils die vond ik ook zo mooi.
Het zijn stuk voor stuk mooie taarten, ik mis alleen die met de stensils die vond ik ook zo mooi.
daar heb ik ook foto's van gemaakt maar die waren niet mooi belicht, maar er komen nieuwe stencils aan en ik kan niet wachten om die te gebruiken!
wauw wat een prachtige taarten
Hele mooie taarten zeg! Zijn de hawaiian flowers uitstekers of uitgesneden? Zou ze ook graag eens willen maken, vind ze prachtig!
wauw, ben weg van de hugs and kissis! wat is die rand op de onderste taart leuk zeg!!
Hele mooie taarten zeg! Zijn de hawaiian flowers uitstekers of uitgesneden? Zou ze ook graag eens willen maken, vind ze prachtig!
Dat zijn uitstekers, mijn eigen ontwerp *zegt ze vol trots*
ben er stil van.....zo mooi ( zucht)
En wat zijn ze weer mooi zeg!!!
Echt mooi die kleuren combi''s!
Jahahaha!!!! Mooi!!!
Dat blauw met bruin doet het ook erg goed in mijn ogen! Ik vind 'm super!
Van de schoenen heb ik al mogen genieten op de beurs, evenals de XO-taart. Ik herkende het gelijk, misschien door mijn voorliefde voor de US, voor mij is het een heel gewoon begrip.
De witte taart vind ik ook echt een plaaaaatje, helemaal mijn smaak voor een bruidstaart. Mag ik 'm opslaan?
Groetjes, José
wat zijn ze geweldig bien en tirz.....laatste twee heb ik ook foto's van..van de beurs....ze zijn gaaf...en die eerste twee...wauw,wat een plaatjes.maar jullie maken altijd prachtige taarten......
groetjes ilonka(yummycakes)
Wauw wat een prachtcreaties!
Prachtige taarten hoor!!
Vraagje, Zijn je taarten van marsepein of fondant en welke kleur? Of heb je voorgekleurd gebruikt? Ik vind het donkerbruine echt prachtig....
Jij maakt toch zo'n mooie taarten. En hebt ook zo'n leuke dingen in je winkel.....
Helemaal top! Leuk dat je weer een keertje taarten post! Ga vooral door Super!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ja hoor, ik maak ook nog taarten...