1

Onderwerp: mijn Halloween-stapel!!

Ben behoorlijk trots op deze taart!! :Y
Alleen komen de kleuren op de foto niet mooi uit, door de flitser..
Het blauwe is eigenlijk paars, en de andere kleuren zijn int eggie mooier dan zó vind ikzelf...maar toch!  ;)

Had hier op het forum een paar leuke ideën op gedaan, die de taart alleen maar te goede zijn gekomen, thanks daarvoor!

De bovenste taart is gevuld met bokkepootjescreme en witte chocolade(gesmolten erover)
middelste met kaneel (biscuit ook) kaneelroom, gebakken peertjes en earl grey rozijntjes.
onder met bbr en verse aardbeien en bastognecreme
Ook is het biscuit in bijpassende kleur gekleurd, maar daar heb ik (nog) geen foto van haha, anders moest ik m nu al gaan aansnijden hahaa!!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!! :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RAXRBX64.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LD4YZQN7.jpg

Re: mijn Halloween-stapel!!

Terecht trots!
Hij is super gaaf! :thumb:

3

Ziet er super uit, echt halloween. Vind dat hekje helemaal TOP

Probeer de volgende keer hem in daglicht te fotograferen zonder te flitsen.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Erg Leuk!!   :thumb:   Ik zie al dat ik me nog erg moet gaan verdiepen in al die lekker klinkende vullingen.
Momenteel ben ikzelf bezig met een Halloweentaart voor mijn zoon, die dan net zijn verjaardag viert.
Als het mag van jou pik ik het idee van je botjes mee?

5

mooie taart!

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

6

WOW, Supergaaf!!!!!!!!

7

Gaaaf!!

8

Dank jullie wel voor de complimenten zeg!!! :D
Echt heel leuk en lief!

@ Bien; ik ga dat zeker eens proberen, alleen weet ik niet hoe ik onze flitser 'uit' zet, maar dat is rede genoeg om eens even te gaan onderzoeken hihi!

@Kahlan; tuurlijk mag je de botjes 'pikken' hoor!! Vind het wel een eer hihi! :o Enne.....alvast gefeliciteerd met je zoon!!

9

Mag je zeker trots op zijn! Vooral leuke details, de botjes, de doodshoofdjes, leuk!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

10

Jeetje dat klinkt lekker :9  Hele gave taart :)  :)

11

Wat leuk zeg!