Onderwerp: halloween

eindelijk weer eens `n reden om `n taartje te maken! moet me `n beetje inhouden anders kan ik me over `n tijd over straat laten rollen!
heb `m redelijk kindvriendelijk gemaakt, aangezien m`n kids 6 en 9 jaar zijn. Dus..`n redelijk vriendelijk ogende zombie, zonder bloed en andere afgehakte ledematen..hihi.
is `n cake, binnenkant gekleurd met groen, gevuld met chocoladeganache en bokkepootjes-slagroom.
De spinnen zijn van plastic..was al laat en vondt het moelijk om zelf kleine spinnetjes te maken.
Nu ik de foto`s heb bekeken mis ikzelf nog wat spinnenrag aan de zijkant, ga ik er nog opspuiten.
Alvast `n creepy halloween!! (met veel gesmikkel)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7JFCULJ6.jpg

enjoy your day....  ;-)  Happy Housewife

2

Re: halloween

Ha, ha, ik vind hem errugg eng dus je bent er goed in geslaagd een enge taart te maken, zelfs zonder bloed. Spookje vind ik ook leuk.
Zou het denk ik wel leuker hebben gevonden als de taart helemaal bekleed zou zijn met marsepein of fondant. Maar misschien lusten jullie dat wel helemaal niet.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

3

Leuk gedaan!

4

Lekker creepy!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

anotschka schreef:

Ha, ha, ik vind hem errugg eng dus je bent er goed in geslaagd een enge taart te maken, zelfs zonder bloed. Spookje vind ik ook leuk.
Zou het denk ik wel leuker hebben gevonden als de taart helemaal bekleed zou zijn met marsepein of fondant. Maar misschien lusten jullie dat wel helemaal niet.

heb je helemaal gelijk in wb het helemaal bekleden! Had m`n fondant op en heb m`n laatste restjes gebruikt.
Vandaag dan ook maar weer eens vanalles gekocht in de bakkerswinkel en..zucht..het geld vliegt je dan uit je beurs :rolleyes:
Leuke hobby, maar in het begin wel prijzig!(er zijn ook zoveeeel leuke spulletjes!)

thanks voor jullie reactie`s!    HH

enjoy your day....  ;-)  Happy Housewife