Onderwerp: Halloween... Kijk maar, als je durft!
Taart voor een halloween verjaardagsfeest. Gevuld met BBR en kersenvlaaivulling. De hand is gemaakt van Cereal Treats.

Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Halloween... Kijk maar, als je durft!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Taart voor een halloween verjaardagsfeest. Gevuld met BBR en kersenvlaaivulling. De hand is gemaakt van Cereal Treats.

Bedankt voor het kijken!
waaauuwwww!!!! wat is dit gaaf zeg!!
ben zwaar onder de indruk...
Oh gatsie !!
Vanmorgen in het nieuws lieten ze ook al van die dingen zien, cc's met een oog er op/in.
Maar wel heel knap gedaan hoor.
Wauw, dat ziet er super goed uit!! Ben onder de indruk 
Ohhhh, hij is echt eng! Maar wel superstrak!
Echt Super Gaaf gemaakt 
whahahahaha, wat een leukerd! 
Die is gaaaf!
Goed bedacht, lekker creepy!
Dat ziet er eng uit! Die hand, kun je die ook opeten? Of is cereal treats iets anders?
Dat ziet er eng uit! Die hand, kun je die ook opeten? Of is cereal treats iets anders?
Ja die kun je opeten! Cereal treats is rice krispies (gepofte rijst) met gesmolten marsmellows, smaakt echt lekker trouwens! Dit is het recept dat ik gebruikt hebt: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=79712
heah gadver wat is die hand ontzettend cool!
bedankt voor het recept! dat moeten we dan ook maar eens proberen he...
Geweldig! Die hand op deze manier (met cereal treats) is echt super bedacht en gemaakt!
Ooooo.... Hij is echt scary!!!!
Ontzettend mooi gemaakt, een compliment waard! 
Cool !! Heb je die cereal treats in een handschoen gedaan of gesneden ??
Cool !! Heb je die cereal treats in een handschoen gedaan of gesneden ??
Geen van beide. Heb een grote bak cereal treats gemaakt, gelijk m'n vinyl handschoentjes aangedaan en deze ingesmeerd met crisco. En als het warm/lauw is kun je er gewoon met je handen mee boetseren...
Zo, echt gaaf!! Geweldig gedaan!
Errug leuk zeg, knap hoor die hand!!
Wat een gave taart zeg. Die hand is echt supergaaf gemaakt maar ik snap helemaal niks van die cerial treats.
Je kunt er mee boetseren als het nog lauw is en dan....Af laten koelen en dan heb je de vorm van de hand en dan?? Afsmeren met bb? En fondant of marsepein erover?? Of ben ik nou heel dom?
Sorry hoor.
Ohhhh wat is ie gaaf zeg!!!
Wat een gave taart zeg. Die hand is echt supergaaf gemaakt maar ik snap helemaal niks van die cerial treats.
Je kunt er mee boetseren als het nog lauw is en dan....Af laten koelen en dan heb je de vorm van de hand en dan?? Afsmeren met bb? En fondant of marsepein erover?? Of ben ik nou heel dom?
![]()
Sorry hoor.
ik blijf het ook iets super vinden, maar ben ook nog niet helemaal mee hoor ... is het trouwens lekker? en kan je het als 'taart' gebruiken, of best enkel voor versieringen en zo?
in ieder geval, super taart!!!!
Dat is geweldig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Halloween... Kijk maar, als je durft!