Onderwerp: Diamond cutter met ronde taart
Gister voor het eerst een kussentjeseffect gemaakt op een ronde taart met de patchwork diamond cutter, maar hoe doen jullie dat als je niet uitkomt met de vierkantjes aan het eind?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Diamond cutter met ronde taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gister voor het eerst een kussentjeseffect gemaakt op een ronde taart met de patchwork diamond cutter, maar hoe doen jullie dat als je niet uitkomt met de vierkantjes aan het eind?
Je hoeft niet precies uit te komen, het lijkt mij ook dat dat niet bij elk formaat gaat lukken.
Groetjes, Katja
verspringen?
iedere taart heeft een achterkant, dan is dat punt waar je niet uitkomt, dus de achterkant
Hier zat ik ook mee, dus bedankt voor het stellen van de vraag en de antwoorden. Ik ben gelijk door het meelezen weer wat wijzer geworden, zo snel kan het gaan
iedere taart heeft een achterkant, dan is dat punt waar je niet uitkomt, dus de achterkant
Aha, dus je kunt er helaas niks aan doen. Bedankt voor de antwoorden!
ik vroeg me dat idd ook al af.. is hier trouwens geen impressiemat voor??
er bestaat misschien een impressie mat, geen idee eigenlijk, maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het dan mooi strak blijft...
Nee, dat is zo...Het is natuurlijk vrij precies... daar heb je een punt Tirza...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Diamond cutter met ronde taart