1

Onderwerp: Ja hoor, ik maak ook nog taarten...

en dan moet ik ineens weer foto's plaatsen, geen idee meer hoe het werkt!?!?

Dit was gewoon een taartje die ik al heel lang wilde maken..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LNWKGPOV.jpg

Deze taart moest ik maken voor een bruidsreportage, moet nog steeds de foto krijgen hoe die in de setting stond (heb ik wel op mijn mobile, zo leuk!!)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-K64KEV6W.jpg

Hier het taartje waar Tirs op de beurs aan gewerkt heeft, bekleding en letters zijn van mij hahaha, de rest van Tirs. Het leek me wel leuk om een schoenenwaterval te maken, nou ze heeft flink door moeten werken voor die waterval

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QSAIGYU6.jpg

Met trots laat ik een van onze kindjes zien, die van Tirs en mij natuurlijk, we hebben inmiddels al een paar babies, resultaat van onze liefde van het vak......hahahaha. De schoen is natuurlijk onze trots, maar deze maakt een goede tweede.....

Nou ben ik niet zo jong meer als Tirs, maar ik kende xoxo wel, het teken van hugs&kisses, misschien omdat ik al sinds 30 jaar een schotse hartsvriendin heb en we altijd al onze brieven(toen nog) eindigde met hugs&kisses. Dus dames, nee het is geen boter/kaas en eieren en voor onze engelse collega's het is ook niet de OXO Tower (Oxo is een merk gravy in Engeland)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XAKG6YIC.jpg

foto is een beetje overbelicht maar bovenop staan een X en een O

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Re: Ja hoor, ik maak ook nog taarten...

Waawie  :)

Ben vooral helemaal weg van de laatste twee  :D

3

Mooi Bien! Vooral de xoxo!!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

Die schoenen zijn echt geweldig. en wat een werk zeg.
echt prachtig.

En wat voor taarten!!
Geweldig  :Y

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

6

Kan echt niet kiezen, vind ze allemaal prachtig !!!

:thumb:  Bien!!
Mooie bloemen heb je bovenop die eerste gemaakt, staat erg mooi :Y
die tweede had ik al gezien, maar blijft een hele sjieke taart :)
en die andere 2... die schoentjes, tsja het was een geweldig idee van je! had er nog wel meer bij willen maken!
en die XOXO... zucht... ik ben nog steeds verliefd.... zucht...

XOXO :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

....Wow!....

Carpe diem... Of pluk eens een taartje!

9 Laatst bewerkt door e.b.m. (28-10-2010 22:58)

Geweldige taarten, Bien! En wat zijn je Hawaiian Flowers toch mooi. Die schoenenwaterval vind ik fantastisch bedacht en het lettertype van Hugs & Kisses doet het hartstikke goed op de taart. .............Dus ja, gelukkig maak je ook nog taarten  :) .

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

10

Sabine, wat een super :thumb:  taarten weer en zijn die schoentjes zo met de hand gemaakt of zijn ze met een uitsteker/mallentje ??gemaakt,vind het maatje zo leuk en gave kleurtjes ook.
taartgroetjes Carla

11

mooie bloemen op die eerste en de rest ook zo strak!!

Groetjes, Dorothea.

12

prachtige taarten ,die schoenen geweldig !!!

13

Wow Super mooi,

Lieve groetjes van Nicole

:D Mooi!!

Wow die kleuren combi van taart 1 is prachtig!
Die tweede met die bling bling afwerking is strak en gaaf zeg!
En die schoentjes zijn top natuurlijk.
En die laatste is ook gaaf zeg, zal wel een werk geweest zijn om dat recht erop te krijgen.

:thumb:

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

16

Prachtig, Bien, wat een fantastisch werk! En vooral die schoenentaart, jij maakt gewoon wat ik al een tijdje in mijn hoofd heb om te maken voor mijn zusje, wat een toeval!

Jacqueline

17

Wat een geweldige taarten. Helemaal top  :thumb:

18

carol schreef:

Sabine, wat een super :thumb:  taarten weer en zijn die schoentjes zo met de hand gemaakt of zijn ze met een uitsteker/mallentje ??gemaakt,vind het maatje zo leuk en gave kleurtjes ook.
taartgroetjes Carla

Hi Carla, de schoentjes zijn gemaakt met een uitsteker die Tirs en ik ontworpen hebben. We hebben ze op de beurs geintroduceerd en je raadt het al, uitverkocht. Halverwege november hoop ik ze weer binnen te hebben.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

19

Gelukkig dat het toch nog gelukt is om foto´s te plaatsen  :Y  :) , want het zijn mooie taarten. Vooral de onderste twee.

Groetjes, Marjan

20

Jeetje wat een prachtige taarten. Mijn mond hangt gewoon open.
De schoenentaart en de xoxox zijn mijn favorieten van deze parade!  :Y

*noteert de schoenenuitsteker op verlanglijstje*

~ Never waste a good crisis... ~

21

Wat een geweldige creaties weer :thumb: . Ze zijn allemaal om het allermooist maar de xoxo is mijn favoriet, ik vind de onderste laag helemaal top!

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

22

Oh wauw wat een prachtige taarten! Die schoenenstapen en de OXO zijn echt fantastisch  :Y

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

23

Wat een serie prachtige en geweldige taarten, helemaal super!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

bedankt dat je ze plaatst!!!
Echt suuuuupergaaf... ben er stil van!

Ik zing mijn eigen wijsje!

25

De bovenste is helemaal super!! De schoentjes taart had ik natuurlijk op de beurs al gezien maar nog niet helemaal af. Vind hem echt super en de onderste taart was op de beurs natuurlijk al het onderwerp van discussie. Was het nu boter,kaas en eieren of toch niet. Was echt heel grappig om te horen  O-)
Enne... ik denk dat je wat vaker je taarten moet posten  :D .Vinden wij helemaal niet erg.

groeten Annemieke
Cake It