Onderwerp: Romantische mini taartjes
Romantische mini taartjes (7 & 9 cm) gevuld met Lemon Curd. Heel leuk om te maken! :D

Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Romantische mini taartjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Romantische mini taartjes (7 & 9 cm) gevuld met Lemon Curd. Heel leuk om te maken! :D

Bedankt voor het kijken!
hele schattige taartjes.
echt romantisch zoals de naam al zegt.
zijn erg strak bekleed.
hoe groot zijn ze?
vanuit de foto moeilijk te zien.
Leuk!!
Ze zijn inderdaad erg mooi!
Hoe groot (of klein
) zijn ze?
hele schattige taartjes.
echt romantisch zoals de naam al zegt.
zijn erg strak bekleed.hoe groot zijn ze?
vanuit de foto moeilijk te zien.
Dankjewel!
De onderste laag is 9 cm en de bovenste laag 7 cm. Heb het ook effe in het topic gezet nu 
Wat ontzettend leuk!!!!!
Zou kun je een heel klein stapeltje maken:) Erg leuk!!!
Dat is leuk zo'n ministapeltje! En je hebt ze mooi strak gemaakt!
Waren ze voor een speciale gelegenheid?
Leuk! Waar heb je het in gebakken als ik vragen mag?
Ja....dat wil ik ook weten: waar heb je ze in gebakken?
Ze zijn enig!
En niet geheel onbelangrijk: waar kun je die kopen?
Alvast bedankt!
Wat een schatjes, ik kijk ook even mee, ik wil ze ook graag maken.
Wat een lieverds!
Dat is leuk zo'n ministapeltje! En je hebt ze mooi strak gemaakt!
Waren ze voor een speciale gelegenheid?
Dankjewel! Het was niet echt een speciale gelegenheid, we kregen vrienden op bezoek en ze wilden zo graag eens proeven hoe m'n taarten smaken. En ik wilde al een tijdje deze taartjes maken 
Ja....dat wil ik ook weten: waar heb je ze in gebakken?
Ze zijn enig!
En niet geheel onbelangrijk: waar kun je die kopen?Alvast bedankt!
Ik heb een gewoon rond biscuit gebakken en daaruit heb ik met bakringen de rondjes gestoken. Volgens mij heb ik die ringen een keertje gekocht bij de Marskramer. Maar dat weet ik niet meer zeker, het kan ook de Sligro geweest zijn. Had ze al even liggen, dus vandaar...
Als er ook een vorm te koop is waarin je ze zou kunnen bakken dan zou ik die zeker kopen. Als je ze, zoals ik, uit een groot biscuit steekt dan zijn de randjes zo kruimelig. Het was ook echt een gedoe om ze strak af te smeren want trok telkens stukken biscuit eraf.
[Ik heb een gewoon rond biscuit gebakken en daaruit heb ik met bakringen de rondjes gestoken. Volgens mij heb ik die ringen een keertje gekocht bij de Marskramer. Maar dat weet ik niet meer zeker, het kan ook de Sligro geweest zijn. Had ze al even liggen, dus vandaar...
Als er ook een vorm te koop is waarin je ze zou kunnen bakken dan zou ik die zeker kopen. Als je ze, zoals ik, uit een groot biscuit steekt dan zijn de randjes zo kruimelig. Het was ook echt een gedoe om ze strak af te smeren want trok telkens stukken biscuit eraf.
Bedankt voor je uitleg!
Ga het zeker een keer proberen!

ik heb een mini stapeltaartjes bakvormpje!!
die is van de tastyshop...
Onwijs leuk die ministapels!
@koekiemonster, heb je een link van het product? Zie ze nergens 
Voor kinderen zijn er ook vaak bakspullen, volgens mij hebben die van die kleine bakblikken erbij zitten.
Bij de HEMA hebben ze ook kleine ronde springvormen. Niet zo hoog, maar dat komt bij zo'n taartje eigenlijk wel heel goed uit 
Bij de HEMA hebben ze ook kleine ronde springvormen. Niet zo hoog, maar dat komt bij zo'n taartje eigenlijk wel heel goed uit
Klopt, die heb ik ook!
En Leandra: wat een schattige taartjes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Romantische mini taartjes