Onderwerp: voor het eerst aan de cake-pops!
wat ontzettend leuk om te doen!!
het zijn niet de allermooiste pops geworden, ik moest het even doen met wat ik in huis had, maar ben nu al verslaafd!!

Pooh: "you don't spell it, you feel it."
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » voor het eerst aan de cake-pops!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat ontzettend leuk om te doen!!
het zijn niet de allermooiste pops geworden, ik moest het even doen met wat ik in huis had, maar ben nu al verslaafd!!

ik wil deze ook nog steeds maken!!! welk recept heb jij gebruikt want ik lees zoveel verschillende recepten en meningen?
om heel eerlijk te zijn: ik heb gewoon de restjes gebruikt die ik nog had! dus een restje cake, een restje botercrème (en heel klein restje gepureerde vlaaivulling
).
Zien er goed, lekker en erg leuk uit!
Bij mij belanden ze tot nu toe in de vuilnisbak
Zodra ik het stokje erin steek vallen ze uit elkaar
Ik was er al mee gestopt maar nu ik deze zie ga ik het toch maar weer proberen!
Zien er goed, lekker en erg leuk uit!
![]()
Bij mij belanden ze tot nu toe in de vuilnisbak![]()
Zodra ik het stokje erin steek vallen ze uit elkaar![]()
Hier hetzelfde verhaal...al 2x grandioos mislukt...ik wilde eigenlijk ook opgeven, maar de aanhouder wint zeggen ze...mischien dat het beter gaat met restjes biscuit (die ik nog niet heb trouwens). Tot nu toe heb ik het geprobeerd met kant en klare cake uit de supermarkt (bleeegh...echt smerig)
Maareh...leuk geworden zo voor de eerste keer 
sugar100 schreef:Zien er goed, lekker en erg leuk uit!
![]()
Bij mij belanden ze tot nu toe in de vuilnisbak![]()
Zodra ik het stokje erin steek vallen ze uit elkaar![]()
Hier hetzelfde verhaal...al 2x grandioos mislukt...ik wilde eigenlijk ook opgeven, maar de aanhouder wint zeggen ze...mischien dat het beter gaat met restjes biscuit (die ik nog niet heb trouwens). Tot nu toe heb ik het geprobeerd met kant en klare cake uit de supermarkt (bleeegh...echt smerig)
Maareh...leuk geworden zo voor de eerste keer
ik had dus restjes pouncake. deze heb ik gemengd met een restje botercrème en een pietepeuterig restje gepureerde aardbeienvlaaivulling. ik heb ze wel écht een nachtje in de koelkast laten staan, want toen ik na een kwartiertje dacht dat het wel lang genoeg was geweest vielen ze inderdaad ook uit elkaar.
de dag erna heb ik eerst met een balletje of 6 per keer, de stokjes eerst vastgezet door ze in de chocolade te dopen en in het balletje te steken. hierna weer even een tijdje in de koelkast zodat de choco kon stollen. en hierna heeeeeeeel voorzichtig dopen 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » voor het eerst aan de cake-pops!