1

Onderwerp: roze met witte bruidstaart

tja wat zal ik er van zeggen. n.a.v. een eerder gemaakte bruidstaart maar dan nu in het roze met wit. ze wilde hem niet anders en precies hetzelfde behalve de kleur...ik vind het een klein beetje jammer, maar als hun het nu echt heel graag willen, wie ben ik dan om te zeggen dat ik dat niet doe??? heb wel stiekum alles gespiegeld gedaan, dat kwam ook wel beter uit met het ruitjes patroon wat niet helemaal lekker door liep ;)
al met al ben ik er wel weer heel blij van geworden  ;)

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1288264709.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: roze met witte bruidstaart

ziet er fantastisch uit

Happiness is a CAKE!!

Wow  :D Ik snap dat je wel weer heel blij bent geworden het is een plaatje!

4

Heel mooi hoor!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

5

wow wat een super mooie taart!  :thumb:  :Y

Carpe Diem!

6

Heel mooi! :thumb:

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

Hoi,

Het ziet er weer mooi uit,  :thumb:

groetjes Bianca Wolst

Groetjes Bianca Wolst

8

super!

9

heel mooi, ik vind hem zo lief overkomen, echt een schattige bruidstaart! Persoonlijk had ik hem gecentreerd de taart en de strikjes bv rechtop gezet. Maar goed wie ben ik he...

groeten, Bianca
TAART in huis

Heerlijk zoet :) , eigenlijk helemaal geen kleur voor jouw ;) , maar het is een plaatje. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

11

Prachtig mooi roze en klant is koning  ;)

12

Post schreef:

heel mooi, ik vind hem zo lief overkomen, echt een schattige bruidstaart! Persoonlijk had ik hem gecentreerd de taart en de strikjes bv rechtop gezet. Maar goed wie ben ik he...

tja, hij moest echt precies hetzelfde. ook het off centre stapelen. ach en als het goed is mag ik nog vele andere taarten maken ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

13

kwebbeltje schreef:
Post schreef:

tja, hij moest echt precies hetzelfde. ook het off centre stapelen. ach en als het goed is mag ik nog vele andere taarten maken ;)

jaaa natuurlijk daar gaan we wel vanuit, dat is een feest voor ons om steeds alles te mogen bewonderen!

groeten, Bianca
TAART in huis

14

ik zag jou gisteren trouwens nog rijden echt op het laatste moment, zag jij mij ook nog? whahaha ging zo snel. maar je valt wel lekker op zo met jouw autootje

15

Hij is echt wel weer geweldig mooi!

Ergens kan ik wel begrip opbrengen voor die mensen die hem precies hetzelfde wilden O-) . Wisten ze iig exact wat ze kregen :cool:  :P

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

16

ik vind het echt een schatje

17

wauw! Mooi!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

18

kwebbeltje schreef:

ik zag jou gisteren trouwens nog rijden echt op het laatste moment, zag jij mij ook nog? whahaha ging zo snel. maar je valt wel lekker op zo met jouw autootje

hihihi jaaa ik was voorbij en toen dacht ik oooh das Brenda... maar ja om dan nog te gaan toeteren.. ik zal een keer je nummerbord onthouden, dan heb ik je sneller door... hahahha

groeten, Bianca
TAART in huis

19

Hij is werkelijk prachtig.
Een plaatje vind ik het.

20 Laatst bewerkt door jolanda80 (28-10-2010 14:17)

hij is weer heel mooi hoe krijg je toch elke keer je taarten zo rete straks ???

21

jolanda80 schreef:

hij is weer heel mooi hoe krijg je toch elke keer je taarten zo rete straks ???

heel goed afsmeren dan ff koelen, dan bekleden en smootheren en dan weer koelen en nog een keertje smootheren.

22

Ja hij is weer mooi. Wel heel zoet ziet hij er uit :)

23

Voor een bruidstaart ook niet helemaal mijn kleuren, iets teveel van het zoete, maar de taart zelf vind ik helemaal fantastisch, en weer prachtig gemaakt.

24

Knetterstrak !! Mooi hoor !

Groet, Jolanda

Hij is weer prachtig, maar inderdaad voor een bruidstaart zijn het ook mijn kleuren niet.

Volgens mij heb ik vandaag een ...echte Brenda....gezien in Ridderkerk, kan dat kloppen??