Re: Zoo een schattig taartje!
geweldig mooi!!!!!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zoo een schattig taartje!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
geweldig mooi!!!!!! 
Hij is zeker schattig! Heel mooi!
o zo schattig idd

echt een super mooie taart erg knap 
Superleuk taartje; ga ik vast inspipikken 
O, geweldig! Ik wordt er helemaal vrolijk van 
nicola schreef:Ik vind hem helemaal super!! Ik ben er helemaal verliefd op!
Maar ben ik nou dom....hoe maak je zo'n vorm?? Ik voel me uitgedaagd om het te proberen maar ik heb geen idee hoe da te doen.......Heeft iemand het antwoord?
Ik ben gewoon lui
en heb de bakblikken in de vorm van een kussen!
Ik heb in de webshop al gekeken maar zag ze niet, of heb ik er nu zo overheen gekeken? 
Wowieeeeeee! Geweldig. Doe mij ook zo'n kussen 
Prachtig!!
leukje hoor.
wow, prachtig!
Super schattig 
daan69 schreef:nicola schreef:Ik vind hem helemaal super!! Ik ben er helemaal verliefd op!
Maar ben ik nou dom....hoe maak je zo'n vorm?? Ik voel me uitgedaagd om het te proberen maar ik heb geen idee hoe da te doen.......Heeft iemand het antwoord?
Ik ben gewoon lui
en heb de bakblikken in de vorm van een kussen!
Ik heb in de webshop al gekeken maar zag ze niet, of heb ik er nu zo overheen gekeken?
Hoi Nicola,
Ze zijn wel te koop hoor. Ze zien er zo uit:
http://www.wilton.com/store/site/produc … 0F8D670F7A
Jammer dat ze altijd per 3 gaan.
Wauw zeg, wat is deze mooi zeg

Wat een ontzettend leuke taart, pip verwerkt op kussen, echt gaaf!!!
Wat mooi! Hoe heb je dat effect zo mooi gekregen in die hortensia bloemetjes? Heb je die gedust en even later ook nog bewerkt omdat er zo'n bewerkje inzit?
waauw!!!
Wat mooi! Hoe heb je dat effect zo mooi gekregen in die hortensia bloemetjes? Heb je die gedust en even later ook nog bewerkt omdat er zo'n bewerkje inzit?
Ik heb de bloemetjes inderdaad gedust en de hortensia uitsteker van Ellens creative gebruikt!
Heel mooi!!!
Ik heb ze ondertussen de bakblikken en ga van het weekend bakken!! joehee!! Maar....ik neem aan dat ik de marsepein er per helft op doe en niet in 1 geheel, dan botercreme om te lijmen, maar kun je het kussen ook nog vullen? Het lijkt wel of ik nooit een taart heb gemaakt zeg, hahahaha!de randen werk ik dan af met schattige randjes zoals bij jou...graag hulp dus
Bedankt alvast weer!
Groetjes,
Nicole
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zoo een schattig taartje!