1

Onderwerp: geboortetaart; roze luipaardprint met strik

voor de mama van Kytana, mijn honden-vriendinnetje, een beestachtig geboorte taartje in meidenkleur!

dat printje wilde ik zo graag eens proberen zo ook de strik. ik vind de print helemaal leuk. de strik ietwat saai maar je kan een druk versierde strik op zo'n print is misschien ook weer teveel van het goede. wat vind jij?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AVMWMI3W.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MFTFRDWS.jpg

feedback en tips? ik hoor ze graag...

liefs marieke

2

Re: geboortetaart; roze luipaardprint met strik

Ik vind de print geweldig goed gelukt. Misschien kun je de strik de volgende keer ook in dezelfde print maken. Heb je geen saaie strik en blijf je toch in het zelfde....

Volg je hart...want dat klopt!

3

Mooie taart hoor, ik vind het juist mooi dat ie in een kleur is, springt de strik er lekker uit :Y

Je weet nooit wat je kunt, totdat je het geprobeerd hebt...

4

Erg leuk, en weer eens wat anders!

Misschien had je de lussen van de strik een wit randje kunnen geven?

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

5

ik vind em erg leuk! Wat zijn dat voor zilveren bollen die je erop hebt liggen?

taart taart taart!

Hij is mooi hoor, goed gelukt die print, wilde ook zeggen een wit randje met sugargun langs de lussen van de strik.

groetjes Bianca Wolst

Groetjes Bianca Wolst

7

Mooi gelukt hoor, gaaf taartje !!

8

Hartstikke mooi! Vind em perfect, hou niet van al te veel poespas!

Groetjes van Marjon

9

Ik vind het hartstikke leuk op deze manier! Misschien wel een randje op de strik volgende keer, of stippen ofzo...
Verder helemaal top hoor :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

10

Ja, supergaaf effect die print en mooi strak bekleed joh!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

11

bedankt voor de reacties allemaal!
ik vind het witte randje langs de strik een goed idee! da s voor de volgende keer...

de print is echt zo leuk om te maken, vond het ook heel spannend. wil het nog eens doen maar dan fijner... 

ik vond hem ook ardig strak. sinds ik afsmeer met 1:1 (met patidess smaakje deze keer) ipv met merengue botercreme scheelt dat volgens mij toch echt. ook geen luchtbellen meer onder de fondant.

de zilveren bollen zijn cola ballen te koop bij jamin oid... knoer en knoerhard maar mij dochter is er dol op!

liefs marieke

12

erg mooi en strak bekleed! En de strik is mooi zo, maar net als wat de anderen zeggen vind ik zo'n dun lijntje langs de strik wel een goed idee!

13

Dat is leuk met het printje! En toen ik je tekst bij de foto's nog niet had gelezen was mijn eerste reactie: goed dat je er een effen roze strik op hebt gedaan en niet te druk hebt gemaakt. Daarna las ik dus dat je je afvroeg of dat juist wel goed was. Wit randje kan volgens mij prima, maar ik zou hem verder ook niet drukker maken. Je taartje is echt wel strak, dat het zoveel verschil kan maken waarmee je afsmeert he! Ik ga het volgende keer ook met 1:1 bc proberen, lees daar goede berichten over hier.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

14

Wat een hartstikke leuk taartje  :thumb: , en die strik zou je misschien met pearlspray kunnen doen of een dun reepje van het patroontje in het midden van de lussen doen (hopelijk begrijp je wat ik bedoel  :o )

Maar zo is je taart ook helemaal goed  :Y .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

ik vind hem heel erg mooi...erg leuk die print erop.. super gedaan! :thumb:

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

16

Wow he, erg mooie taart hoor! Super!
Ik vind hem prima zoals hij is maar zoals gezegd met een randje er langs zou ook heel mooi kunnen zijn. Maar dan zou ik voor zacht roze kiezen ipv wit; lijkt me net iets te groot kleurverschil denk ik.
Hoe heb je die print gemaakt?
Gemengd maar niet helemaal door en door gekneed??
Fijne avond!
gr. Bianca

http://ladivataartenencupcakes.nl
Voor leuke, lekkere en originele taarten!

17

Heel mooi - niks aan veranderen: dit is verantwoord cake-decoreren!

Met zoete groet! Akire

18

Araucaria schreef:

Wow he, erg mooie taart hoor! Super!
Ik vind hem prima zoals hij is maar zoals gezegd met een randje er langs zou ook heel mooi kunnen zijn. Maar dan zou ik voor zacht roze kiezen ipv wit; lijkt me net iets te groot kleurverschil denk ik.
Hoe heb je die print gemaakt?
Gemengd maar niet helemaal door en door gekneed??
Fijne avond!
gr. Bianca

er is ergens hier een how to. volgens mij zoeken in how to en sjablonen oid met als zoekterm luipaard. het is niet moeilijk maar ik vond het wel heel spannend, in een keer gelukt en dat moet ook eigenlijk wel anders komt het niet goed...

bedankt voor de leuke reacties allemaal!

liefs marieke