Onderwerp: hoe heten die dingen??
Kan iemand mij vertellen hoe die ijzeren sprietjes heten die
je in een taart steekt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe heten die dingen??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan iemand mij vertellen hoe die ijzeren sprietjes heten die
je in een taart steekt?
Wires, floral wires heten ze.
ze mogen trouwens nooit rechtstreeks de taart in, ondanks wat je bij CakeBoss te zien krijgt. Een collega vertelde me dat het een andere soort is die ze daar gebruiken, maar dan nog zou ik ze nooit zomaar in mijn taart prikken.
Even een vraagje over dat in de taart prikken.
Ik heb wel begrepen dat het beter is om een rietje in de taart te prikken en daar de wires in, maar dan zitten ze toch even goed nog in de taart? Of snijden jullie dan weer om het rietje heen?
Dat rietje haal je voor het aansnijden eruit. Tenminste, zo doe ik het...
aar koop je die wires
http://www.deleukstetaartenshop.nl/adva … =0&y=0
In de webshop, maar volgens mij heb ik dat ook in je eigen topic gezegd
Dat rietje haal je voor het aansnijden eruit. Tenminste, zo doe ik het...
Wat ik me dan nog afvraag, trek je het beetje biscuit dat in het rietje zit er dan automatisch mee uit, of blijft dat weer achter in de taart. In het laatste geval schiet je niet veel op.
Ik heb nog nooit gestapeld, dus geen ervaring met rietjes en aanverwante artikelen in taarten.
Wat ik me dan nog afvraag, trek je het beetje biscuit dat in het rietje zit er dan automatisch mee uit, of blijft dat weer achter in de taart. In het laatste geval schiet je niet veel op.
Ik heb nog nooit gestapeld, dus geen ervaring met rietjes en aanverwante artikelen in taarten.
Ja dat vraag ik me ook af...
ze mogen trouwens nooit rechtstreeks de taart in, ondanks wat je bij CakeBoss te zien krijgt. Een collega vertelde me dat het een andere soort is die ze daar gebruiken, maar dan nog zou ik ze nooit zomaar in mijn taart prikken.
Wat doe je er dan omheen als je ze er niet zo in mag prikken?
ja. wat doe je er dan omheen? ik moet namelijk voor zaterdag een taart maken en was van plan om ze te gebruiken.. maar hoe kan ik dit dan het beste doen?
kan me eigenlijk nieet voorstellen dat dat een ander soort is. Op cake central zeggen ze ook vaak dat er 'toch papier omheen zit??' terwijl daar ook een megalang topic is waarom je die dingen niet zomaar in je taart mag steken... maar wat betreft cakeboss, de taart komt wel met meer dingen in contact, hele constructies, denk aan schroeven/spijkers etc en lekker hout zagen in je bakkerij... nee dank je...
maar anyway, je steekt ze in een rietje, dat stukje biscuit blijft in je rietje zitten en trek je er dus ook mee uit.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe heten die dingen??