1

Onderwerp: Mega Muffin Sinterklaas Suprise

Voor sinterklaas wil ik graag een mega muffin als suprise maken.
Hier wil ik dan een kadootje  in doen. Ik heb alleen geen flauw idee of dit kan  :P Want, wat voor vorm moet ik dan gebruiken? Want ik wil graag een grote muffin! En kan zo'n kadootje wel over de hitte van de oven?  Nu ga ik de muffin nu natuurlijk nog niet maken, want het is nog lang geen sinterklaas. Maar ik wil graag weten of mijn idee eigenlijk wel uitvoerbaar is  :P

Mijn vragen zijn waarschijnlijk nogal dom  :o , alleen ik ben 14, en mijn moeder kan mij niet helpen, omdat zij ook mee doet aan sinterklaas

2

Re: Mega Muffin Sinterklaas Suprise

Je hier op een taartenforum registreren om vragen te stellen over het bakken van een taart vind ik NIET dom hoor!!!!

Ik zou in ieder geval niet je cadeautje meebakken! Wat je ook voor taart maakt, eerste de taart bakken, dán pas opensnijden en vullen (deze keer met een cadeautje). Misschien kun je iets met een tulbandvorm? Die is natuurlijk al hol aan de binnenkant?

Succes!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3 Laatst bewerkt door Hertje (27-10-2010 20:47)

Wat een leuk idee voor je surprise. :thumb:
Sonja heeft gelijk, zo zou ik het ook doen.

Deze rubriek is alleen voor het showen.
Geeft niet, ik heb het gemeld en als het nodig is, wordt dit bericht voor je verplaatst.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

4

heb even voor je gegoogled:
op onderstaande link onder aan de pagina vind je een ouderwets bakblik in de vorm van een muffin/cupcake. Deze vormen kun je best nog wel veel vinden. Wellicht heb je er wat aan

http://www.rozetbrocante.nl/antiek%20&a … euken.html

En het cadeautje meebakken wordt het niet denk ik  :nooo , idd bakken, vullen (cadeautje verpakken in plastic  :D ) bekleden/decoreren en klaar is je surprise!
Succes!

Niet de ervaring zelf, maar het plezier eraan telt :)
http://www.mijntjestaart.mijnalbum.nl

5

Ik ga even verplaatsen naar -----> Taartdecoratie algemeen :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!