1

Onderwerp: waar te koop in het zuiden?

Hallo meiden,

ik zal dit onderwerp vast op de verkeerde plek zetten, maar ik had een vraagje over waar ik spulletjes kan kopen.

Ik heb pas een workshop gevolgd en ze gaven me daar te tip om bij roermond? de spullen te kopen, dat zou iets goedkoper zijn.

Ik kan helaas nergens vinden waar dat is en hoe de winkel, volgens mij groothandel heet?

Weet iemand dat?

Alvast heel erg bedankt!

2

Re: waar te koop in het zuiden?

Hoi,
je kan gewoon bij onze fijne en uitgebreide hebshop bestellen, maar wil je in de buurt van Roermond een winkel dan zou ik naar de bakwinkel in Maasbracht gaan

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

3

De Bakwinkel in Maasbracht zou ook mijn advies zijn :Y

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

hmmm mag ik vragen waarom? :)
en weten jullie het adres? of de naam?

5

Het suikeratelier in Beek

Toerte en Zoe

6

Als je googelt op de Bakwinkel kun je het adres vinden. En waarom? Ik werk er zelf, het is een fantastisch leuke en gezellige winkel met een groot assortiment aan taartspullen en ander bakgerei :Y

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

7

helemaal mee eens! voor mix en last minute dingen ga ik naar de isidorus of boerenbond en bestel veel via de hebshop maar om lekker te neuzen ga ik altijd naar de bakwinkel

8

Elegance schreef:

hmmm mag ik vragen waarom? :)
en weten jullie het adres? of de naam?

Leuke winkel, maar nog beter leuke mensen.
Ik woon dan wel in Den Helder, maar als ik op familiebezoek ben in de buurt (Echt) dan ga ik altijd bij de bakwinkel langs. Alle tijd om rond te lopen, te snuffelen en te vragen.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

9

Love to bake in Brunssum, die verkoopt in het Texaco tankstation 7 dagen per week ;) Echt ideaal, vooral als ik op zondag weer eens wat te kort heb ofzo  O-)

Veel liefs Rafaëla

10

Super bedankt voor de tips!

nu weet ik niet eens meer waar ik overal naartoe kan! :D:D:D

echt super helemaal de tip van de zondag! :D