Onderwerp: 100 Bruidscupcakes voor bij een kleine aansnijtaart
De taart staat in de andere rubriek. Volgende keer foto's maken zonder tafelkleed...

www.lindastaart.come2me.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 100 Bruidscupcakes voor bij een kleine aansnijtaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De taart staat in de andere rubriek. Volgende keer foto's maken zonder tafelkleed...

jeetje wat een klus, maar het is een leuk geheel geworden.
pfff... mooi hoor, maar wat een werk, kramp in je handen van de sugargun???

wat een werk, maar mooi!!!
Heeel mooi!! Even de taart zoeken 
kramp in je handen van de sugargun???
Dat is ook het eerste wat ik dacht...
Prachtige cuppies!!
pfff... mooi hoor, maar wat een werk, kramp in je handen van de sugargun???
Heel erg! haha...
Vooral de witte marsepein werkt vervelend want die brokkelt heel snel. Had ook al meteen bedacht dat ik bij een volgende opdracht geen randjes meer maak eromheen. (tenzij het er 10 zijn...)
Hier trouwens een linkje naar de bruidstaart die erbij hoorde: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=119952
Knap hoor! Mag ik je werkplanning s horen? Dus in hoeveel tijd/dgn heb je t gemaakt/gedecoreerd? En hoe en ik welke volgorde?
Knap hoor! Mag ik je werkplanning s horen? Dus in hoeveel tijd/dgn heb je t gemaakt/gedecoreerd? En hoe en ik welke volgorde?
Het lullige was dat ik een hernia kreeg en niet heel lang kon zitten....
En de bruid veranderde nog van gedachte want eerst waren alle randjes goud. Ik had er toen al ruim 40 gemaakt in 1x, dus bakken, bovenkantjes maken en randjes verven. En dit alles ingevroren, en een foto doorgestuurd naar de bruid. Die wilde toch het gouden randje eraf.....Ik heb dus zeker 40 cupcakes voor "niets gemaakt" en dit heeft me een volledige dag gekost.
Daarna besloot ik het anders aan te pakken. Ik heb dus eigenlijk steeds een ochtendje gebakken, meestal per 24 cupcakes. En dit heb ik kaal ingevroren.
De bovenkantjes maakte ik dus ook in etappes, ook per 25 meestal. Die deed in een bakje met plastic ertussen en goed afgesloten.
De dag dat het opgehaald werd haalde ik alles uit de vriezer en ben gaan afsmeren met Lemoncurd en bovenkantjes gaan plakken. Dit koste me denk ik 2 uur ofzo met opruimen erbij.
De taart heeft me denk ik 4 uur gekost ongeveer.
Wat zijn ze mooi geworden! Meteen een vraagje waar heb jij die paarse cupcake papiertjes vandaan?? Ik wil namelijk ook effen paarse hebben maar kan ze niet vinden.
Bij maakjetaart.nl
Ze blijven hele mooi na het bakken, qua kleur en ze laten niet los. 
hoe heb je deze op plaatsvan bestemming gekregen?
dozen bestaan er niet voor denk ik?
prachtig.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 100 Bruidscupcakes voor bij een kleine aansnijtaart