1

Onderwerp: meest gangbare verf en dust kleuren?

Ik ga overstappen op zeelandia en zal dus moeten beginnen met zelf kleuren.
Ben een beginneling en niet echt thuis met kleuren en dusten e.d.

Nu wil ik t één en ander bestellen maar weet niet zo goed welke kleuren. Vind t jammer om lukraak maar wat te bestellen.
Ik wil de kleurstof van americolor gaan gebruiken en dust poeders wil ik ook kopen.
Wat zijn de meest gebruikte kleuren voor te mengen en voor te dusten door jullie?

2

Re: meest gangbare verf en dust kleuren?

:Y Ben ik ook wel benieuwd naar

3

daar ben ik ook wel benieuwd naar
lees ff mee met jullie

groetjes ellis mama van 3 bengeltjes en 1 engeltje

4

Het zijn er een hoop die meelezen  :)
Nu de antwoorden nog.... :Y

5

Er kleurt denk ik niemand  :rolleyes: zijn eigen marsepein :s  :lol:
Ik kan toch moeilijk alle kleuren kopen..help me please..

6

Ik ben begonnen met gewoon de primaire kleuren te kopen (geel, rood en blauw in een setje met geloof ik bruin). Dat is een setje van wilton. Verder heb ik er gelijk zwart en groen bijgekocht omdat ik dacht die kleuren vaak te gaan gebruiken (groen is gras ;)  en zwart voor randjes).

In principe kan je met die kleuren alle andere kleuren maken en dat deed ik in het begin ook. Maar naarmate je dan toch moet bestellen, dan koop je ook steeds meer kleuren O-) . Inmiddels heb ik echt een bak vol :o en merk ik dat de ene kleur gewoon harder gaat dan de andere kleur.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

7 Laatst bewerkt door Kaatjekikker (27-10-2010 09:39)

Hihihihi, ja ik denk dat je de enige bent die wil kleuren :)

Ik ben begonnen met rood, blauw en geel. Maar toen wilde mijn nichtje een taart met felle kleuren en heb ik de flesjes van de Electric-serie van Americolor gekocht.
Daarna een setje van 12 flesjes

tastyshop.nl/winkel/kleurstoffen/americolor-softgel-sets/soft-gel-student-kit-van-12.html

Groetjes Karine