Re: Lieflijke pip stijl taart voor 1e verjaardag Nenah
Heel erg...........WAUW!
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lieflijke pip stijl taart voor 1e verjaardag Nenah
Heel erg...........WAUW!
Ik ben normaal niet zo van de pip... Maar deze vind zelfs ik geweldig!
Ik ben normaal niet zo van de pip... Maar deze vind zelfs ik geweldig!
Ons mam is er gek op
ze heeft mijn kamer ook helemaal pip gepimpt
ONTZETTEND snoezig!!!
Wow super mooi!!
Het is echt een geheel, super!
Enne ik zie ook geen bobbels hoor
Geweldig!!!!
Miss Pebble schreef:Wat een lieve kleurtjes, en zo heel fijntjes qua decoratie.
![]()
Alleen, een heel klein dingetje... die bobbels in de taart kunnen echt niet bij zo'n mooie decoratie, hoor! Volgende keer een extra laagje botercreme
(Je weet wie het zegt
)
euh .. bobbels ??? moet jij een bril of moet ik een bril !!!!
Ik heb er al één, en niet zo zuinig ook!
Solly... ik meen ze toch echt te zien bij de onderste helft van de blauwe taart . Maar dat zal dan wel aan de foto liggen
Never mind, die decoratie is super!
Wow super leuke piptaart!
Dat zijn een hoop bloemetjes . Erg leuk!!!
Prachtige pip! Nog niet vaak zo mooi gezien, wow .
Mag ik hem opslaan?
Het is inderdaad een plaatje.
Prachtige pip! Nog niet vaak zo mooi gezien, wow
.
Mag ik hem opslaan?
Tuurlijk mag je hem opslaan
rietchy schreef:Miss Pebble schreef:Wat een lieve kleurtjes, en zo heel fijntjes qua decoratie.
![]()
Alleen, een heel klein dingetje... die bobbels in de taart kunnen echt niet bij zo'n mooie decoratie, hoor! Volgende keer een extra laagje botercreme
(Je weet wie het zegt
)
euh .. bobbels ??? moet jij een bril of moet ik een bril !!!!
Ik heb er al één, en niet zo zuinig ook!
![]()
Solly... ik meen ze toch echt te zien bij de onderste helft van de blauwe taart
. Maar dat zal dan wel aan de foto liggen
![]()
Never mind, die decoratie is super!
Ik zie ze ook, ligt het dan aan de foto? Als je kijkt naar het takje (onderkant onderste taart) helemaal aan de onderkant bij het sierrantje kun je het goed zien. Het lijkt of de onderste taart bobbelt. Het kan enorm gezichtsbedrog zijn natuurlijk. Maar ik zie het ook. Als Rietchy zegt dat ze er niet zijn, zal dat zo zijn en is dit echt te wijten aan de foto.
Maar... de taart is heel mooi gedecoreerd, onwijs lieve kleurtjes echt een plaatje om te zien.
Wauwie!!!!!!
Wat is dat geweldig mooi!
Hij/zij is geweldig!!!Schattige kleurtjes heb je gebruikt.
Ooit, op een dag, hoop ik dit ook te kunnen
hij is geweldig hier hou ik van
aaach wat isie moooooi zeg!!!
En dan op zijn Belgisch "Ziet eens eene keer Hoe schoon da is wa ons Mieke gemaakt heeft"
Op zun jong "Vet stijl Man"
Ik ben helemaal weg van de pip stijl heb me voor school een klapper aangeschaft dit jaar en dacht van "" als ik tijd heb dan maak ik er eens een taart van"
Nu was je me voor
Bobbels Bobbels Ik zie geen bobbels dat zijn lovehandles ladies!!
Nee das maar zever.... van mij bedoel ik hé
Hedde mijn taart ook gezien , Ik geloof dat er niet veel gekeken word tussen de 18+ sectie
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=120187
Allezzz ik zijn weg.. werken
Da da dikke Soen
G
En dan op zijn Belgisch "Ziet eens eene keer Hoe schoon da is wa ons Mieke gemaakt heeft"
Op zun jong "Vet stijl Man"
Ik ben helemaal weg van de pip stijl heb me voor school een klapper aangeschaft dit jaar en dacht van "" als ik tijd heb dan maak ik er eens een taart van"
Nu was je me voor
Bobbels Bobbels Ik zie geen bobbels dat zijn lovehandles ladies!!
Nee das maar zever.... van mij bedoel ik héHedde mijn taart ook gezien , Ik geloof dat er niet veel gekeken word tussen de 18+ sectie
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=120187
Allezzz ik zijn weg.. werken
Da da dikke Soen
G
Eerlijk gezegd kijk ik bijna nooit in de betreffende 18+ parade
om in jou woorden te spreken
schoon tetten
wat een sweety, erg lekker zoet
Wat vind ik deze mooi! Zo te zien kan ik nog heeeeeel veel leren.....
Toeval bestaat. Ik was hier eindelijk weer eens taarten aan het kijken , toen ik net deze prachttaart van jou ontdekte, terwijl jij belde met Guus.
Inmiddels is helder waar het e-mailverkeer fout liep, je hebt mail.
Over deze Pip: ik ben er helemaal weg van.
Wat heb je er een origineel geheel van gemaakt, het is echt een plaatje!
Hij staat inmiddels in mijn inspiratiemap, dus dank voor het posten.
Toeval bestaat.
Ik was hier eindelijk weer eens taarten aan het kijken , toen ik net deze prachttaart van jou ontdekte, terwijl jij belde met Guus.
Inmiddels is helder waar het e-mailverkeer fout liep, je hebt mail.Over deze Pip: ik ben er helemaal weg van.
Wat heb je er een origineel geheel van gemaakt, het is echt een plaatje!![]()
Hij staat inmiddels in mijn inspiratiemap, dus dank voor het posten.
Snapte het al niet, geen antwoord en hij was zo enthousiast. Heb een plaatje voor volgend jaar voor hem gereserveerd
Dank je voor je compliment. Ga ook nog een dummie maken in deze stijl. Zal bij zijn als ik kerstvakantie heb, ga ik lekker veel taarten
Zo deze is mooi was de hele dag al aan het denken om voor mijn verjaardag een pip taart of een Ollily taart te maken kon maar niet beslissen.. nu wel.. als je het goed vindt natuurlijk dan pik ik wat ideetjes van je...
Zo deze is mooi was de hele dag al aan het denken om voor mijn verjaardag een pip taart of een Ollily taart te maken kon maar niet beslissen.. nu wel.. als je het goed vindt natuurlijk dan pik ik wat ideetjes van je...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lieflijke pip stijl taart voor 1e verjaardag Nenah