Re: met mijn hubbie op zoek naar bollen.....
Wat een schatje..........
Mocht ik ooit nog zwanger worden......

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » met mijn hubbie op zoek naar bollen.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een schatje..........
Mocht ik ooit nog zwanger worden......

Super, wat lief.
echt een sweetie!!
Heel erg mooi!
hoe maak je alleen marsepein/fondant vast aan zo''n gladde plastic bol zonder dat het er weer afglijdt?
je kunt het randje waar je hem opzet een beetje opstaand met een holletje maken en er zit zo,n ophanggaatje aan,die kun je er iets indrukken
Bo2309 schreef:Heel erg mooi!
hoe maak je alleen marsepein/fondant vast aan zo''n gladde plastic bol zonder dat het er weer afglijdt?je kunt het randje waar je hem opzet een beetje opstaand met een holletje maken en er zit zo,n ophanggaatje aan,die kun je er iets indrukken
Het blijft vanzelf aan de bol plakken en anders met een heel klein beetje water. 
Wat een lief bolletje.
Het blijft vanzelf aan de bol plakken en anders met een heel klein beetje water.
thanks Anneke, ik weet nooit zo goed wat ik hier mee moet, ik wil natuurlijk niet alles uit jullie how to (die ik ook heb aangeschaft
) zo maar hier neerzetten.
ik vind dat namelijk nog altijd 1 van de moeilijkste aspecten van het forum. Ik wil graag iedereen helpen, maar ik wil niet de mensen die er hun geld mee verdienen (how to's en workshops) benadelen. ook ik zelf betaal nog veel geld voor workshops, daar leer ik ook nog van, dus het zou een beetje vreemd zijn als ik daar de tips en truuks van zo maar hier op het forum gooi.....dus sorry aan de mensen waar ik dus niet zo maar op alles antwoord geef.
en voor sommige ongeduldigen die een vraag stellen en hier niet gelijk antwoord op krijgen..... ook ik ben wel eens een paar uurtjes niet achter mijn laptop 
wat een schatje!!!
anneke63 schreef:Het blijft vanzelf aan de bol plakken en anders met een heel klein beetje water.
thanks Anneke, ik weet nooit zo goed wat ik hier mee moet, ik wil natuurlijk niet alles uit jullie how to (die ik ook heb aangeschaft
) zo maar hier neerzetten.
ik vind dat namelijk nog altijd 1 van de moeilijkste aspecten van het forum. Ik wil graag iedereen helpen, maar ik wil niet de mensen die er hun geld mee verdienen (how to's en workshops) benadelen. ook ik zelf betaal nog veel geld voor workshops, daar leer ik ook nog van, dus het zou een beetje vreemd zijn als ik daar de tips en truuks van zo maar hier op het forum gooi.....dus sorry aan de mensen waar ik dus niet zo maar op alles antwoord geef.
en voor sommige ongeduldigen die een vraag stellen en hier niet gelijk antwoord op krijgen..... ook ik ben wel eens een paar uurtjes niet achter mijn laptop
Dank jullie voor de reacties. Je hebt gelijk Kwebbeltje, heb ik me niet gerealiseerd toen ik het vroeg
ik was alleen maar verwonderd, dat het zo mooi bleef zitten op zo'n glad oppervlak!
zoals ik over heel veel dingen verwonderd ben hier op het forum, al die kunstwerkjes! En ik ga zeker nog een hoop workshops volgen, er valt nog zoveel te leren

ja leuk! Zou perfecte topper zijn voor kraamtaart voor mijn nichtje over paar weekjes.
o wat een geweldig idee je moet er maar op komen!
dat geeft weer ideeen voor de kerst
ik ben al aan het denken waar ik het kan toepassen ahha
je krijgt die ballen vast bij de hobby winkels inn iedergeval wel bij hobbyconcurrent dat is een webwinkel in hobby artikelen (die heb ik opgestart en doorgegeven aan iemand anders)
O kijk. dit is ook een leuke uitvoering van een snowglobes zeg, leuk die baby op het kussentje.
Heb ook al bollen, en ook ideetjes en de how to's . Ik wil ook zo graag een baby maken, mold heb ik enz. Maar ja nu moet er nog eens een baby geboren worden.
Groetjes Bianca Wolst
moet ik nou net een babytaart maken en zat net ideeën op te doen.
nu nog een bal scoren.
Erg mooi 
Me like!!! 
So sweet!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » met mijn hubbie op zoek naar bollen.....